انگار همه ما می‌گوییم ای کاش پارسال بود

مهران مدیری، «دورهمی» جدید را با انتقاد از دولت آغاز کرد+ واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت

مهران مدیری در ویژه‌برنامه مبعث «دورهمی»، به استهزای واژه امید پرداخت و با این‌حال ادعا کرد مسوولان تلویزیون از او خواسته‌اند در این شب اوقات مردم را تلخ نکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهران مدیری، شامگاه سه‌شنبه ۱۳ فروردین در ویژه‌برنامه «دورهمی»، به روال گذشته، با متلک و استهزا به انتقاد از وضعیت کشور پرداخت.

او در بخشی از این برنامه گفت: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. سال گذشته، همین موقع‌ها بود که «دورهمی» تمام شد. من هرچه بلد بودم آن دوره درباره مشکلات و اتفاقات کشور گفتم، با زبان تندی هم گفتم اما الان انگار همه ما می‌گوییم ای کاش پارسال بود.»

این مجری ادامه داد: «سال ۹۷ دیگر شاهکار کردید. این وضعیت اقتصاد است، این وضعیت معیشت مردم است، این وضعیت قیمت ارز است و این وضعیت زلزله و جدیدا سیل است و این وضعیت هزار تا چیز دیگر است. چکار می‌کنید با خودتان، چکار می‌کنید با ما.»

مدیری با لحنی استهزاگونه افزود: «گفتند این ویژه‌برنامه سیزده‌بدر است و اوقات مردم را تلخ نکن، به مردم امید بده، گفتم چشم همه ما را امیدوار کن، همه ما را همین‌طور امیدوار نگه دار، ما را با امید خفه کن.»

این بازیگر که در ویژه‌برنامه «دورهمی» سخن می‌گفت، اعلام کرد حرف‌های بیشتر را می‌گذارد برای آغاز دور تازه این برنامه که به‌زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به برنامه مهران مدیری

علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به مطالب مطرح شده در برنامه سه شنبه شب دورهمی واکنش نشان داد.

وی در پیام توییتری خود نوشت:

Share