آیت الله فلاحتی در شورای اداری آستانه اشرفیه:

پل آستانه‌اشرفیه در شان مردم این شهر نیست |در برنامه‌ریزی‌ها مردم را مشارکت دهید

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان در برنامه ریزی ها مردم را مشارکت دهند و تنها فکر خود را عملیاتی نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه اظهار کرد: در نظام و کشوری مسئولیت را به عهده گرفتیم که باید در تراز این مردم به جامعه خدمت کنیم.

وی به قیام مردم کشورهای غربی برای احقاق حق خود اشاره کرد و افزود: در دنیای امروز بیشتر کشورها دستخوش تلاطم هستند و حق خود را از یک درصد جامعه طلب می کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم در کشورهای غربی نسبت به حاکمان خود مایوس شدند، تصریح کرد: در دنیای پر آشوب امروز در خدمت مردمی در نظام اسلامی هستیم که جان خود و نزدیکان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

آیت الله فلاحتی، اقتدار نظام اسلامی را بر پایه اسلام، مردم و رهبری خواند و بیان کرد: اکنون در خدمت مردم، اسلام و مقام معظم رهبری هستیم و از دست دادن مردم موجب بازنده شدن مسئولان می شود.

وی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات موجود، مسئولان پاسخگوی تمام مطالبات مردم نمی توانند باشند اما شان ملت بالاتر از خدمات ارائه شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان روابط اخلاقی، عادلانه و مدبرانه با مردم داشته باشند، ملت از آنها راضی می شوند.

آیت الله فلاحتی در ادامه وجود حضرت آقا سید جلال الدین اشرف(ع) را هویت آستانه اشرفیه عنوان کرد و یادآور شد: در مواجهه با زائران باید رعایت حال آنها شود.

وی با تاکید براینکه مسئولان در برنامه ریزی ها باید مردم را مشارکت دهند، اظهار کرد: مدیران تنها فکر خود را عملیاتی نکنند.

امام جمعه رشت، استفاده از ظرفیت مردم در اجرای پروژه ها به ویژه در روابط اجتماعی را تاثیرگذار دانست و افزود: ویرانگری در برخی از پروژه های عمرانی کشور به دلیل بی تدبیری مسئولان است.

آیت الله فلاحتی، بادام زمینی و برنج را دو محصول مهم آستانه اشرفیه برشمرد و بیان کرد: اتاق اندیشه ورز برای توسعه تولید، ارتقای کیفیت تولید و همچنین استفاده از جوانان در عرصه های مختلف در دستگاه های اجرایی آستانه اشرفیه تشکیل شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی از مشکلات آستانه اشرفیه است، تصریح کرد: امر مذکور با اعمال نفوذ افراد از بیرون استان و همراهی افراد نادان داخلی انجام می شود.

وی، خواستار ارتقای بخش فرهنگی آستانه اشرفیه شد و گفت: دشمنان در بخش فرهنگی سرمایه گذاری کردند و نیاز است مسئولان به این بخش توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به قدمت پل آستانه اشرفیه، اظهار کرد: وضعیت پل آستانه اشرفیه در شان مردم این شهر نیست.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: مردم می خواهند از فضای مذهبی و سوغات آستانه اشرفیه استفاده کنند و باید پلی در تراز مردم آستانه اشرفیه احداث شود.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز در جلسه مذکور به تقدیم ۴۵۰ شهید این شهرستان در راستای آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: آستانه اشرفیه دو شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رحیم حیدری به ظرفیت های آستانه اشرفیه اشاره کرد: برنج، بادام زمینی از محصولات ویژه آستانه اشرفیه است.

وی با اشاره به پیشرفت آستانه اشرفیه در طول انقلاب اسلامی، بیان کرد: ارتقای مراکز آموزشی آستانه اشرفیه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

اظهارنظر شخصیت های ملی در مورد آیت الله فلاحتی مایه افتخار است

امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اظهارنظر شخصیت های ملی در مورد آیت الله فلاحتی مایه افتخار است و امیدواریم بتوانیم از سیره ایشان پیروی کنیم.

حجت الاسلام طیبی، آستانه اشرفیه را شهری مذهبی توصیف کرد و افزود: تسریع در توسعه امامزاده آقاسید جلال الدین اشرف(ع) خواسته مردم و مسئولان آستانه اشرفیه است.

Share