حجت الاسلام تسخیری در آستارا:

برخی می‌خواهند اعمال فتنه‌گران را تطهیر کنند | هیچ قدرت و عاملی توان تهدید یک فرد انقلابی را ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شجاعت امروز انقلابیون در مقابل تهدیدات را یک قدرت بزرگ دانست و بیان کرد: هیچ قدرت و عاملی توان تهدید یک فرد انقلابی را ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بزرگداشت حماسه ۹ دی روز ملی بصیرت با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز صبح در مسجد عباسیه شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تشکر از تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی و امنیتی شکوه حماسه حضور مردم را در این مراسم حرکت بزرگ دانست و افزود: حضور مردم در برابر دشمنان از دستاوردهای مهم بوده و تبعیت مردم از نظام انقلاب و رهبری از دیگر دستاوردهای این روز بزرگ است.

سرهنگ جهانبخش آرمان طراحی های فتنه را از سالها قبل دانست و افزود: دشمن همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند و در فتنه سال ۸۸ آمریکا، اسرائیل و انگلیس طراحی شان نابودی نظام و آرمان‌های انقلاب بود ولی مردم با حضور همیشه در صحنه و ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی این فتنه کور را ناکام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان حکومت در دنیا را از آن مستضعفین دانست و گفت: در تاریخ حکومت های قدرتمند همچون فرعون با آن همه خدمه سرانجام توسط حضرت موسی زمین گیر شده وهمواره مستضعفین پیروز میدان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری خداوند را نجات دهنده انسان از گردنه های سخت عنوان کرد و افزود: خداوند در قران ۵۸ بار از کلمه فتنه استفاده کرده‌ و همواره می داند که انسان ممکن است فریب وسوسه های دشمنان را خورده و از مسیر درست خارج شود.

تسخیری انقلاب اسلامی ایران را ادامه انقلاب رسول الله دانست و گفت: زمانی بود که حکومت رسول الله (ص ) دچار سختی شده و ایشان را مسخره و تحقیر می کردند و در زمان پیروزی انقلاب رسول اکرم (ص) بیش از هشتاد و چند جنگ علیه ایشان تدارک دیده اند، همانند امام راحل (ره) که وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد دشمنی با امام علنی و کلی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شجاعت امروز انقلابیون در مقابل تهدیدات را یک قدرت بزرگ دانست و بیان کرد: هیچ قدرت و عاملی توان تهدید یک فرد انقلابی را ندارد، وقتی جریانی به نام دوم خرداد در کشور ظهور می‌کند، غربی‌ها می‌گویند امید ما به ایشان بیشتر شده و فردی که سابقه اختلاف با رهبر انقلاب را داشت باعث ایجاد اختلافات در آن زمان می‌شود، اینها همه در تاریخ برای فتنه‌گران ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: وقتی اوباما برای رای آوردن واژه ای را عنوان می‌کند متاسفانه شخصی هم آن را در کشورمان عنوان کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزد.

تسخیری با اشاره به فتنه تقلب در انتخابات گفت: چه آسیبهای بزرگی که در آن زمان بر ملت ایران اسلامی وارد کرده‌اند و جریان امور از اختیارشان در آمده و در دست دشمن قرار گرفت، مقام معظم رهبری بارها به آنها هشدار داده و بعضی هایی که باید حرف می زدند سکوت کردند و این سکوت خیانتی بزرگتر از کسانی بود که در میدان بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نقش فریب‌خوردگان انقلاب را در خطر بردن نظام و انقلاب دشمن وار دانست و اضافه کرد: دشمن خودش را برای همه چیز آماده کرده بود، ۸۶ میلیارد تومان، ۸ شهید، کشته شدن عده‌ای بی گناه توسط آنها و حمله به نهاد های انقلابی و مساجد نمونه ای از آثار فتنه و خیانتهای رهبران فتنه است و برخی می‌خواهند اعمال این ها را تطهیر کنند.

تسخیری ایجاد شکاف در همبستگی ملی را یکی دیگر از آثار فتنه نامید و گفت: تخریب چهره ها، نهادها و مراکز قانونی نظام اسلامی، حرمت شکنی، هجمه به ارزشها، وارد آوردن خسارتهای اقتصادی، کاهش ۵۰ درصدی ارزش پول ملی، بازی با حیثیت نظام و افزایش جرائم امنیتی گوشی از ابعاد و آثار این فتنه بود و اینها نباید از ذهن ملت فراموش شود.

تسخیری هدف کور دشمن در تغییر اصل ولایت را از دیگر تلاش‌های پلید آنها دانست و گفت: دشمن دست بردار انقلاب اسلامی نیست، چون فرهنگ انقلاب در سراسر عالم منتشر خواهد شد، امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتی را در جهان ایجاد کرده که از سوریه، عراق، یمن و دیگر ملت های مظلوم دفاع می کند، به صورتی که رئیس جمهور آمریکا با آن همه هزینه می‌گوید قدرت منطقه در دست ما نیست، امروز سردار سلیمانی تا پشت مرزهای رژیم غاصب قدس بدون تهدید وارد شده و از هیچ کسی نمی ترسد.

تسخیری ادامه داد: شما بینی آمریکا را به خاک مالیدید و دشمن را تحقیر کرده اید، طوری که امید آنها فقط به فتنه گران است.

وی قدرت نظامی کشورمان را امروز ترس در جان دشمنان دانست و گفت: کسانی که در دولت و مجلس نشسته و تفکر غربی دارند بدانند که راه باطل رفته و پیروزی ازآن اسلام و انقلاب است.

Share