صبح امروز صورت گرفت:

بازدید استاندار گیلان از کارخانه فومن شیمی و داروسازی کاسپین+ تصاویر

سالاری صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی رشت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان اعم از فومن شیمی و داروسازی کاسپین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی رشت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان اعم از فومن شیمی و داروسازی کاسپین بازدید کرد.

 در جریان این بازدید و بررسی روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران به بیان مشکلات خود پرداختند و با بیان اینکه نسبت به ماه های گذشته، شاهد ثبات ارزی بیشتری در کشور هستیم، به مشکل سرمایه در گردش و نقدینگی در شبکه تولید اشاره کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان و گسترش شبکه عرضه آنها در سراسر کشور و خارج از مرزها اظهار داشت: در ماه های گذشته شاهد نوسانات ارزی و عدم ثبات بازار بودیم که این مساله با اعمال سیاست های دولت به شرایط مطلوب تری منتهی شد.

وی با بیان اینکه کنترل بازار و جلوگیری از انحراف آن امری حیاتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امنیت سرمایه گذاری در گرو حفظ شرایط بازار و حمایت از تولیدکنندگان است.

سالاری افزود: به منظور بهبود شرایط تولید و توسعه اشتغال در استان، کارگروه رفع موانع تولید گیلان اقدام به برگزاری نشست های متعددی در ماههای اخیر کرد و تعادل در بازار و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی را به عنوان هدف دنبال نمود.

وی در پایان از فعالان عرصه اقتصادی خواست تا با تمام توان در توسعه فضای کسب و کار از طریق افزایش تولید و گسترش شبکه توزیع و عرضه تلاش کنند.

Share