دادستان عمومی و انقلاب رشت خبر داد:

فرار ناموفق کلاهبردار و سارق حرفه‌ای از دادسرای رشت

کلاهبردار و سارق حرفه ای برای فرار از چنگال قانون خود را از پنجره ساختمان دادسرای رشت به پایین پرت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان عمومی و انقلاب رشت گفت: محمد رسول جاوید که به اتهام سرقت به دادسرا منتقل شده بود، برای لحظه ای با استفاده از غفلت ماموران آگاهی که چند قدم دورتر از او ایستاده بودند فرصت را غنیمت شمرده و خود را به پنجره راهرو رساند که هنگام فرار از پنجره ساختمان دادسرا به پایین پرت و دچار جراحات شد.

حجت السلام علی مصطفوی نیا افزود: تیم فوریت های پزشکی وی را به بیمارستان منتقل کردند که آخرین گزارش ها خبر از حال مساعد وی دارد.

وی پیش از این نیز با سوابق کیفری متعدد نظیر کلاهبرداری و حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح جنگی به حبس محکوم شده و با قید وثیقه آزاد بود دیروز نیز به اتهام دیگری برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیش از این مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری گیلان متهم را بر اساس گزارشات مردمی به اتهام اخاذی و کلاهبرداری از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی تحت تعقیب قرار داده و دستگیر کرده بود تصریح کرد: کلاهبردار و سارق حرفه ای در آخرین عمل مجرمانه اش، قصد داشت با همدستی دو نفر دیگر از یک طلافروشی در خیابان منظریه رشت سرقت کند که با هوشیاری پلیس آگاهی برای بار دیگر به دام افتاده و به دست قانون سپرده شد.

Share