امام جمعه رشت

در صورتی که وارد جنگ نظامی با ایران شوند، نابود خواهند شد

امام جمعه رشت، قرار گرفتن ایران در آستانه جنگ نظامی را یکی دیگر از ترفندهای روانی دشمن دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری به صراحت اعلام فرمودند که نه جنگی در پیش داریم و نه مذاکره با دشمنان را خواهیم پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به ویژگی های خانواده از دیدگاه اسلام، اظهار کرد: زن و مرد باید در خانواده براساس اخلاق محوری عمل کنند.

وی با بیان اینکه اخلاق نیکو از بروز اختلافات در زندگی مشترک جلوگیری می کند، افزود: اخلاق نیکو یکی از مولفه های مهم در انتخاب همسر است؛ تا جایی که دین مبین اسلام جوانان را از ازدواج با فرد بداخلاق نهی کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به روایات اسلامی مبنی بر منزلت و ارزشمندی زن، تصریح کرد: خانواده ها در تعیین مهریه به صورت معامله ای عمل نکنند.

امام جمعه رشت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، اضافه کرد: رهبر انقلاب راهکار خروج از جنگ روانی و اقتصادی دشمنان را تداوم پشتیبانی از نظام و به ویژه دولتمردان دانستند.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری بیش از همه به فکر رفع مشکلات کشور هستند، گفت: دشمنان علیه ولایت فقیه و سپاه پاسداران هجمه وارد می کنند و به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند و این شبهه را القا می کنند که نظام ارزشی برای حقوق مردم به ویژه زنان قائل نیست.

آیت الله فلاحتی، قرار گرفتن ایران در آستانه جنگ نظامی را یکی دیگر از ترفندهای روانی دشمن دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری به صراحت اعلام فرمودند که نه جنگی در پیش داریم و نه مذاکره با دشمنان را خواهیم پذیرفت.

وی با بیان اینکه احتکار به معیشت خانواده ها ضربه وارد می کند، تاکید کرد: دشمن از موج نارضایتی در کشور به نفع خود استفاده می کند لذا باید آنان را ناکام بگذاریم.

این کارشناس دینی، با اشاره به اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به قدرتمندی نظام اذعان دارند و می دانند در صورتی که وارد جنگ نظامی با ایران شوند، نابود خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه آمریکا به دنبال تقویت بازمانده های نیروهای تروریستی در سوریه است، گفت: آمریکا سوریه را تهدید به بمباران شیمیایی کرده؛ این در حالی است که یکصد هزار تروریست در ادلب مستقر هستند لذا نشست ایران، روسیه و ترکیه در راستای مبارزه با تروریست های تکفیری سوریه است.

امام جمعه رشت، آمریکا را دروغ گوی سر گردنه دانست و یادآور شد: مردم منطقه دیگر آمریکا را قبول ندارند و به زودی دست نشانده های آنان را نابود خواهند کرد.

Share