نایب رئیس مجلس:

ستاد بحران و جنگ اقتصادی راه اندازی شود | جنگ فعلی ما با آمریکا اقتصادی است

مسعود پزشکیان با بیان اینکه تنها قانون نیست که مشکل مردم را حل می کند بدون عدالت نمی توان کشور را اداره کرد؛ آیا ما عدالت منطقه ای، جنسیتی، قومیتی را داریم. گفت: جنگ فعلی ما با آمریکا اقتصادی است و قرار نیست با بمب و موشک به ما حمله کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان در همایش مجلس و مردم که در شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تنها قانون نیست که مشکل مردم را حل می کند بدون عدالت نمی توان کشور را اداره کرد؛ آیا ما عدالت منطقه ای، جنسیتی، قومیتی را داریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جامعه بستری را ایجاد کرده ایم که بین اقشار آن شکاف بسیار زیادی وجود دارد، گفت: در حال حاضر در وضعیتی قرار گرفته ایم که آمریکا و ترامپ با تمام قوا، اسرائیل و عربستان با پول های خود نشسته اند تا ملت و کشور ما را زمین گیر کنند، جنگ ما اقتصادی است و قرار نیست با بمب و موشک به ما حمله کنند اما قدرتمندان و پولداران کشور کاری می کنند که مردم نتوانند در خانه خود زندگی عادی را بگذرانند به جای اینکه در این شرایط به داد مردم برسند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با افرادی که باعث می شوند مردم از نظام ناراضی شوند با شدیدترین مجازات ها برخورد شود، ادامه داد: باید ستاد بحران و جنگ اقتصادی را راه اندازی کنیم، جنگ فعلی جنگ اقتصادی است، همه باید پاسخگوی این وضعیت باشیم اگر می خواهیم آمریکا را زمین گیر کنیم باید از صنعتگران، تولیدکنندگان و تاجران واقعی پشتیبانی صورت بگیرد و با دلالان به شدت برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه نمی شود در یک مملکت فرمانده لشگری که جنگ ها را اداره کرده و اکنون بعد از اسارت، مجروحیت و بازنشستگی ۲ میلیون تومان حقوق دریافت کند، اما فردی دیگر ۱۰۰ میلیون تومان حقوق داشته باشد، ادامه داد: باید برای مردم خدمت کنیم، بسیاری از دعواهایی که وجود دارد بر سر قدرت، پول و موارد مشابه است اگر بخواهیم برای مردم کار کنیم راه حل آن را پیدا می کنیم به شرط آنکه با مردم همانند مردم باشیم، امکان ندارد برای حل مشکلات مردم راه حل پیدا نکنیم اگر پیدا نمی کنیم مقصر خود ما هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمی شود به کردستان نرسید اما انتظار داشته باشیم دل کردها با انقلاب باشد نمی شود به خوزستان نرسید اما از آن ها انتظار داشت، خاطرنشان کرد: ما جنگیدیم و انقلاب کردیم تا در این مملکت عدالت را برای همه مردم پیاده کنیم اکنون نیز اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید همان روحیه را در بین مسئولین، نمایندگان، حضار و روسا ایجاد کنیم.

Share