استاندار اسبق گیلان

در سال ۹۸ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان می‌توانند یک لیست بدهند | افرادی باید مسوولیت بگیرند که شجاع باشند

صوفی گفت: افرادی باید مسوولیت بگیرند که شجاع باشند و به نظر بنده باید در سال ۹۸ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان می‌توانند یک لیست بدهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست بررسی مسائل جاری کشور به مناسبت افتتاح بنیاد امید ایرانیان (شعبه گیلان) با سخنرانی محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علی صوفی، استاندار اسبق گیلان در این نشست گفت: پس از ۸۸ شرایط بسیار سخت بود و موانع زیادی بر راه اصلاح‌طلبان بود. آقای عارف کانونی شدند که اصلاح‌طلبان به دور ایشان جمع شدند.

صوفی با بیان اینکه ما برای یک افطاری دادن با مشکل روبرو بودیم، اظهار داشت: بنیاد امید سبب شد که در انتخابات ۹۲ آقای عارف کاندید ریاست جمهوری شدند اما ما تن دادیم که آقای روحانی بیایند و رییس جمهور شوند.

وی با بیان اینکه گزینه‌های اصلی ما رد صلاحیت شدند، گفت: ما مجبور شدیم‌ در بین گزینه‌های موجود به اجماع برسیم.

صوفی اظهار داشت: مردم در مقابل لیست حداکثری آنها و لیست ناشناخته ما به لیست امید رای دادند اما این موضوع باخت باخت است زیرا با این کار مجلس تنزل میابد به همین دلیل کشور به اینجا می‌رسد.

استاندار اسبق گیلان با بیان اینکه بحران دوران جنگ از اکنون بسیار بیشتر بود، اظهار داشت: بودجه سال ۶۵ را یک دوازدهم کردند و به من می‌گفتند در بدترین موقع پست گرفتید و مردم به تو فحش می‌دهند اما مردم به ما فحش ندادند.

وی ادامه داد: در آن زمان مردانی مسوول بودند که از همه چیز خود گذشتند و همین الان هم اگر انسان‌های شجاع مسوول شوند مشکل ما حل می‌شود.

صوفی گفت: افرادی باید مسوولیت بگیرند که شجاع باشند و به نظر بنده باید در سال ۹۸ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان می‌توانند یک لیست بدهند و بگردند آدم‌های شجاع و نترس را پیدا کنند که نگران ۴ سال بعد خود نباشند.

Share