شهردار چاف و چمخاله خبر داد:

چاف و چمخاله هوشمند می‌شوند | هزینه ۱۰ میلیاردی برای طرح سالمسازی دریا در ساحل چاف

کمیل لاهوتی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، از هوشمند سازی شهرهای گردشگری چاف و چمخاله خبرداد و افزود: با اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار عملیات هوشمند سازی چاف و چمخاله آعاز شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کمیل لاهوتی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، از هوشمند سازی شهرهای گردشگری چاف و چمخاله خبرداد و افزود: با اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار عملیات هوشمند سازی چاف و چمخاله آغاز شده است.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه با هوشمند سازی شهرهای چاف و چمخاله امنیت حضور گردشگران در این شهرها بالا می‌رود، گفت: نورپردازی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی-گردشگری و برگزاری جشنوارهای مختلف مانند برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی از برنامه‌های شهرداری برای شهرهای چاف و چمخاله است.

وی با اشاره به اینکه طرح سالمسازی دریا چاف بطول یک کیلومتر و بصورت ویژه تدارک دیده شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم لنگرود در مجلس، فرماندار شهرستان و با دستور ویژ ه استاندارگیلان چهار میلیارد تومان برای طرح سالمسازی چاف در نظر گرفته شده است.

لاهوتی به کمک یک میلیارد تومانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان و هزینه پنج میلیارد تومانی از شهرداری چاف و چمخاله برای طرح سالمسازی چاف اشاره کرد و ادامه داد: جمعا ۱۰ میلیارد تومان برای طرح سالمسازی چاف در نظر گرفته شده است تا ساحل چاف بصورت استاندارد آماده سازی و مورد بهره‌برداری گردشگران داخلی وخارجی قرار گیرد.

Share