در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران انزلی؛

احمدی فرد: انزلی شهر استعدادهای فراوان است | تجلیل از خبرنگار دیارمیرزا

رییس شورای شهر بندر انزلی در همایش تجلیل از قهرمانات و مدال آوران این شهر در سال ۹۶ گفت: انزلی استعدادهای بی شمار فرهنگی، هنری و ورزشی دارد و جز چند شهر برتر ایران در مدال آوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد، رییس شورای شهر بندر انزلی در همایش تجلیل از قهرمانات و مدال آوران این شهر در سال ۹۶ گفت: انزلی استعدادهای بی شمار فرهنگی، هنری و ورزشی دارد و جز چند شهر برتر ایران در مدال آوری است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم شهرداری ها، ایجاد اماکن ورزشی در راستای توسعه ورزش های همگانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شهرشان است، گفت: ما در همین راستا برای ایجاد انگیزه بین جوانان وعده داده بودیم مراسم تجلیل از نخبگان علمی، قهرمانان و مدال آوران ورزشی انزلی را هر ساله برگزار نماییم و چهره‎ی برتر هر سال را چه در زمینه ی علمی و چه در زمینه ورزشی معرفی کنیم تا انشالله جوانان ما از فرهیختگان شهرشان الگو بگیرند.

احمدی فرد در ادامه تاکید کرد: همه‌ی آن عزیزانی که در صحنه های ورزشی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار در آوردند قهرمان های ما هستند، اما از همه ی این ها مهم تر شهدای عزیز ما هستند که جان خود را دادند تا خاک ما به دست دشمن نیافتد و مسلما قهرمان واقعی آن ها بودند و باید از مادران این عزیزان تجلیل شود.

رییس شورای شهر بندر انزلی گفت: چهره ی برتر انزلی در ورزش آقای سعید عزت اللهی و در زمینه علمی دکتر پزشکان که از افتخارات جامعه ی علمی ما محسوب می شود.

وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران چشم و گوش ما هستند و عملکرد مسئولین بدون انعکاس خبری قطعا نمی تواند مورد ارزیابی مردم قرار گیرد، گفت: همه ی خبرنگاران، عزیزان ما هستند سعی کردیم به یکی از خبرنگاران پرتلاش شهرمان جناب آقای دانیال ابراهیمی به نمایندگی از بین دوستانشان  تقدیر کنیم و ان شاءلله در ۱۷ مرداد روز خبرنگار از همه ی خبرنگاران خوب شهرمان تجلیل ارزنده ای داشته باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، دانیال ابراهیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شهر بندر انزلی می باشد.

Share