ذبیح نیکفر:

۵۰ درصد راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل آسفالت نشده است

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: ۵۰ درصد راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل آسفالت نشده است و راه های روستایی آسفالت نیز در برف و بوران اخیر دچار مشکل شده اند که نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، ذبیح الله نیکفر در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: عملکرد این وزارتخانه موجب یاس و ناامیدی نخبگان و دلسوزان آموزش و پرورش شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: لازم است وزرا و مسئولان نسبت به فساد اداری با عزم جدی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه وزیر کشاورزی باید در زمینه تسریع در پرداخت مطالبات برگ سبز چای اقدام کند، افزود: انتظار مردم از استاندار و ریاست سازمان چای در این زمینه حل مشکل بود ولی تاکنون این خواسته محقق نشده است.

نیکفر با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید در زمینه مبارزه با واردات چای و برنج اقدامی کند همچنین لازم است که این وزارتخانه پیگیر افزایش عوارض گمرکی باشد، ادامه داد: محصولات کشاورزان به خصوص چای و برنج روی دست آن ها مانده است و با این شرایط خریداری ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به اتمام و بهره برداری از راه سراوان، سیاهکل، لاهیجان و تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان اهتمام ویژه داشته باشد، گفت: این مسیر ترافیک مداوم و سنگینی دارد که تاکنون حوادث جاده ای و خسارت مالی و جانی جبران ناپذیری را ایجاد کرده است.

نیکفر بیان کرد: ۵۰ درصد راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل آسفالت نشده است و راه های روستایی آسفالت نیز در برف و بوران اخیر دچار مشکل شده اند که نیاز به بازسازی دارند.

Share