وزارت اطلاعات اعلام کرد:

کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله بمب، مواد منفجره و مهمات را که به منظور عملیات تروریستی و انفجاری گسترده در اماکن عمومی وارد کشور شده بود را شناسایی و خنثی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور خبر داد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله بمب، مواد منفجره و مهمات را که به منظور عملیات تروریستی و انفجاری گسترده در اماکن عمومی وارد کشور شده بود را شناسایی و خنثی کنند.

در نخستین عملیات ۲۳ بمب آماده انفجار از نوع ریموتی که با برنامه‌ریزی و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی عربستان با هدف انجام اقدامات ایذایی و ایجاد ناامنی در استان‌های شرقی، از شرق کشور وارد شده بود کشف و ضبط گردید.

در دومین عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان موفق شدند در ادامه ضربه به تیم‌های تروریستی تجهیزات و ابزار لازم در ساخت چندین بمب شامل ماده منفجره، تی‌ان‌تی و سی‌۴، کیت‌های انفجاری و ۱۵۰ چاشنی الکترونیکی متعلق به یکی از گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریست را در مریوان کشف و ضبط نمایند.

از عناصر این گروهک تروریستی که از کردستان عراق به منظور انجام عملیات ایذایی و انفجاری وارد کشور شده بودند همچنین ۴۱ نارنجک و ۳۱ خشاب کلاشینکف، ۴ گلوله آرپی‌جی و چندین قبضه سلاح جنگی کشف شد.

Share