با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد+تصاویر

مراسم تقدیر و معارفه مدیران امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاهرخ یوسف زاده چابک، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان این مطلب که طی چهار سال گذشته با اجرای طرح تحول نظام سلامت بار مضاعفی به کادر درمان به ویژه حوزه پرستاری وارد شد، افزود: تاخیر در پرداخت مطالبات کادر درمانی، فشار مضاعف این سختی کار را چند برابر کرد.

یوسف زاده چابک با اشاره به طرح قاصدک، اظهار داشت: طرح قاصدک که از سوی وزارت بهداشت اجرا شد، در واقع پرداخت پاداش مبتنی بر عملکرد و ارزیابی عملکرد مناسب بود، که چالش های جدیدی با شروع این طرح به وجود آمد که نیاز به بازنگری و ارتقا دارد. شرایط این چهارسال گذشته که با سال های گذشته کاملا مغایرت داشت، در این خصوص نیز مدیریت اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خوبی توانست این دوره را مدیریت کند.

وی با بیان این که در سیستم پرستاری مسیر ارتقا و رشد به صورت تدریجی فراهم می شود، یادآور شد: حضور همیشگی مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان اولین تیم سرآمد در بین مدیران اجرایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران ها، قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات معصومه شیشه گران، مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: با شرایط جدیدی که در حوزه پرستاری پیش خواهد آمد از این پس حوزه پرستاری مستقیما زیر نظر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهد بود و یک ارتباط مستقیم بین جامعه پرستاری با مدیریت ارشد دانشگاه به وجود خواهد آمد.

یوسف زاده افزود: توان جامعه پرستاری گیلان بسیار بالا است و حرف های زیادی در سطح کشور برای گفتن دارد. ارتباط نزدیک پرستاری با دانشکده پرستاری در مجموع می تواند ظرفیت های جامعه را بیش از پیش نشان دهد.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اهداف راهبردی دانشگاه نیازمندیم هزینه ها را مدیریت کنیم و به فکر افزایش درآمد باشیم و این برنامه ای است که می تواند در آینده در کنار فعالیت های مثمر ثمری که در گذشته وجود داشته باشد.

دکتر محمدتقی آشوبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه با اشاره به این که خدماتی که پرستاران به گیرندگان خدمت ارایه می دهند، ویژه است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیاز به مدیرانی دارد که کار عملیاتی انجام می دهند که خوشبختانه طی چند سال اخیر این امر، کاملا مشهود است.

وی ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مدیر و تیم پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حادثه زلزله اخیر در غرب کشور، اظهار امیدواری کرد: با تجربه عملیاتی سرپرست جدید امور پرستاری دانشگاه امیدواریم با تلفیق آموزش و درمان، دانشگاه با قوت به سمت ارتقا پیش برود.

در ادامه معصومه شیشه گران و معصومه ادیب (مدیر اسبق و سرپرست جدید) امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از ریاست، مسوولین دانشگاه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطالب جامعی را پیرامون فعالیت ها و برنامه های خود بیان کردند.

اهدا لوح سپاس و حکم انتصاب به مدیر اسبق و سرپرست جدید امور پرستاری دانشگاه، تقدیر از مدیران پرستاری بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه و کارشناسان ستادی امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سوی ریاست دانشگاه، پایان بخش مراسم امروز بود.

گفتنی است: مراسم تقدیر و معارفه مدیران امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور رییس دانشگاه، معاونین توسعه، درمان و تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیر حراست و گزینش دانشگاه و مدیران پرستاری بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه در سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

Share