رئیس شورای شهر رشت خبر داد:

مدیریت تخصص گرای انقلابی ضرورت ایران است| استقبال از خودروها و وسایل نقلیه عمومی در شهر ایده ال

رئیس شورای شهر رشت در حاشیه دیدار مردمی اذعان داشت: این دیدار با هدف راه اندازی میز خدمت در محله حافظ آباد صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه سید امیر حسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت به همراه مهندس پورناصرانی،  مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت و به همراه معاونین و روسای نواحی در مسجد حافظ آباد در راستای تشکیل میز خدمت حضور یافتند.

این نشست که با همراهی هیأت امنای مسجد حافظ آباد تشکیل شده بود، به بررسی مشکلات مردم پرداخته شد.

رئیس شورای شهر رشت در حاشیه این دیدار مردمی اذعان داشت: این دیدار با هدف راه اندازی میز خدمت در محله حافظ آباد صورت گرفت.

علوی از راه اندازی میز خدمت در تمامی محلات رشت خبر داد و گفت: امید است مدیران دستگاههای خدمت رسان و همچنین دیگر همکاران شورایی این شهر در استقرار میز خدمت در محلات همراه و یاری رسان ما باشند.

وی مدیریت تخصص گرای انقلابی را ضرورت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با وجود این همه گرفتاری و عقب افتادگی موجود در بررسی مسائل و مشکلات باید در یک حرکت جهادی و مدیریتی و با حضور در محلات به حل مشکلات مردم پرداخت.

استقبال از خودروها و وسایل نقلیه عمومی در شهر ایده ال

سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه شهر رشت، دروازه تمدن و محل ارتباط ایران با کشورهای اروپایی بود، تصریح کرد: “شهر ایده‌آل” شهرهایی مناسب برای پیاده‌روی و استفاده از خدمات عمومی پاک همچون دوچرخه هستند. تمام ساکنان این شهر، به‌ خصوص کودکان و زن‌ها، به امکانات عمومی دسترسی دارند. در فضاها و کنار جاده‌ها و پیاده‌روهای این شهر خطوطی از درختان باطراوت وجود دارد. بنابراین مدیران شهری شایسته است تا سمت و سوی فعالیت های کاری خود را به این سمت هدایت نمایند.

رئیس شورای شهر رشت، تصریح کرد: در این شهرها افراد سالخورده و کسانی که ناتوانی جسمی دارند، مشکلاتی که این‌ روزها و در فضاهای شهری کنونی با آن روبه‌رو هستند را نخواهند داشت. در “شهر ایده‌آل” معلولان می‌توانند بدون آنکه نیاز به کمک افراد دیگر داشته باشند از فضاهای شهری استفاده کنند. در این شهرها فضاهای ورزشی و امکانات تفریحی اهمیت ویژه‌ای دارند و خودروهای شخصی فضاهای عمومی را اشغال نمی‌کنند.

وی افزود: در‌ “شهر ایده‌آل” مجالی برای خودنمایی خودروهای شخصی نیست. در این شهرها تمامی مسوولان و مردم مشتاق‌اند تا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

Share