دبیر جبهه انقلاب اسلامی گیلان:

تاوان ناکارآمدی مسئولان را بچه‌های انقلابی و علما می‌دهند

دبیر جبهه انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تاوان ناکارآمدی مسئولان را بچه‌های انقلابی، حزب‌اللهی و علما می‌دهند گفت: نیروهای انقلابی همیشه در میدان هستند و در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد رشت  با بیان اینکه در آخر زمان  جنگ، جنگ بین حق و باطل است اظهار کرد: رزمندگان با ذکر یا حسین (ع)  هشت سال حماسه خلق کرده و از انقلاب دفاع کردند و امروز زمانی است که باید چهره به چهره تبیین انقلاب را کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام سلطه در نظر دارد مردم را از تمسک به ولایت پشیمان کند بیان کرد: دشمنان هجمه شدیدی راه انداخته‌اند که مردم را از انقلاب بدبین کنند و برخی با ناکارآمدی به‌طور غیرمستقیم در این ناامیدی نقش داشته و به دشمن کمک می‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: باید با خدمتگزاری، روحیه خیر  و تحقق آیه‌های شریف قرآن کریم به‌واسطه حرکت در امور خیریه و کارهای اجتماعی اقدام کرد.

 مهدوی با اشاره به اینکه باید زمینه‌سازی اعتماد و امید در جامعه ایجاد شود گفت: فتنه گران با ایجاد راهکارهایی بحث‌های جدید تمدن ساز را تعطیل کردند و اکنون در حال طراحی ناکارآمدی و نفوذ هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که قرار بود امید را در جامعه گسترش دهند باعث ناامیدی در جامعه شده‌اند افزود: تاوان ناکارآمدی مسئولان را بچه‌های انقلابی، حزب‌اللهی و علما می‌دهند.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه باید فرهنگ ناب حسینی (ع) در جامعه گسترش پیدا کند گفت: نیروهای انقلابی همیشه در میدان هستند و در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام تلاش می‌کنند.

Share