جمالی: صفوف مردم معترض از اغتشاش‌گران جداست

مطالبات به‌حق مردم شنیده و اقدام عملی برای آن‌ها انجام شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مطالبات به‌حق مردم شنیده شود، گفت: صفوف مردم معترض از اغتشاش‌گران جدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر جمالی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اعتراضات به‌حق اقتصادی مردم و سوءاستفاده برخی از آشوب‌طلبان و عناصر وابسته به دشمن اظهار کرد: مردم مطالبات به حقی دارند که باید دیده و شنیده شود و در جهت رفع مشکلات آن‌ها اقداماتی عاجل و عملی به کار گرفته شود.

وی با اشاره به کمین دشمن و سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب از همه فرصت‌های ملت ایران، افزود: در کنار مردم معترض، افرادی آتش به اختیار معرکه هستند و همیشه دشمن مردم بوده‌اند و خواهند بود و پیوسته اعتراض به‌حق مردم را به اغتشاش تبدیل می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با هشدار به مردم مبنی بر اینکه عده‌ای در بین معترضین و اغتشاش‌گران ممکن است به بازی گرفته شوند، گفت: برای اینکه اعتراضات مردمی حالت اغتشاش به خود بگیرد دشمنان و استکبار جهانی برای آن سرمایه‌گذاری کرده است و پول و وقت هزینه می‌کنند تا سیستم انقلاب ما را بر هم بزنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و معترضی که خواسته‌های به‌حق دارند خود را از صفوف اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان جدا کرده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما وظیفه‌داریم مطالبات مردم را که ممکن است با دادن نامه، تماس تلفنی، حضوری و یا از طریق تجمعات و راهپیمایی‌های قانونی باشد گوش بدهیم و در پی مشکلات آن‌ها گام‌های عملی برداریم.

جمالی با اذعان به اینکه کار و تلاش برای مردم و فهمیدن مشکلات آن‌ها بزرگ‌ترین خدمت به آن‌ها محسوب می‌شود چون مردم مشکلات فراوانی در مباحث معیشت، اشتغال و اقتصاد خانوار و جامعه دارند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا مشکلات مردم کاهش یابد و به خواسته به‌حق آن‌ها عمل شود اما در کنار آن باید در مقابل کسانی که اغتشاش، ایجاد ناامنی و بی‌نظمی در امور مردم می‌کنند ایستاد و پاسخ داد.

وی با تاکید بر اینکه اظهارنظر تند سیاسی کردن علیه مردم و ناراحت کردن آن‌ها و همچنین فاصله گرفتن از صفوف مردم منشأ مشکلات بسیار در جامعه خواهد شد، گفت: باید در بطن مردم قرار گرفت و از مشکلات مردم باخبر بود و این کار و تلاش بی‌وقفه مسئولین است که مردم را از مشکلات اقتصادی رهایی خواهد داد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای با تاکید بر مقابله با سودجویان و فساد اداری در کشور گفت: باید مشکلات اداری و رانت و سوءاستفاده‌ها و فسادهایی مالی در کشور برچیده و در مقابل آن برخورد جدی شود تا سلامت اداری برقرار شود و باید مسئولین صادقانه برای مردم کار کنند.

Share