با ورود یک تریلی به لاین مخالف

تصادف زنجیره ای درجاده لاهیجان-لنگرود | مصدومان راهی بیمارستان شدند

ورود یک تریلی به لاین مخالف و برخورد با یک دستگاه کامیون و سه خودروی سواری در جاده لاهیجان- لنگرود منجر به مجروح شدن سه نفر و ایجاد ترافیک سنگین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در تصادف زنجیره ای در محور لاهیجان- لنگرود ۵دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد نمودند.

سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۰: ۰۸ صبح امروز یک دستگاه کامیون کشنده( بونکر) که در مسیر لنگرود به لاهیجان در حال حرکت بود به علت خستگی و خواب آلودگی از محور خود خارج و پس از عبور از جدول میانه جاده به مسیر مخالف( لاهیجان به لنگرود) وارد گردیده و با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد می نماید و کامیون ولوو در اثر برخورد واژگون گردیده و با یک دستگاه سواری پراید پارک شده برخورد می نماید در همین حین یک دستگاه سواری کیا سراتو و یک دستگاه کامیون سواری پژو روآ با کامیون کشنده برخورد می نماید.

وی افزود: در این حادثه راننده کامیون کشنده و راننده کامیون ولوو و راننده و سرنشین سواری کیا سراتو مجروح شدند. این تصادف باعث ترافیک در این محور گردید که با همت کارکنان پلیس راه و نیروهای امدادی هم اکنون رفت و آمد در این محور به صورت عادی و روان می باشد.

محمدپور در پایان اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی می بایست حداکثر ۹ ساعت رانندگی نموده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در پایانه ها و پارکینگ های مناسب حاشیه جاده استراحت نمایند.

Share