خاوری خبرداد

بهره برداری از ۱۱۰ طرح راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت

همزمان با هفته دولت ۱۱۰ پروژه درحوزه راه و شهرسازی گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه بالغ بر ۱۳۰۲ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است ، افزود: بهسازی و آسفالت ۲۳۹ کیلومتر از راه های روستایی، بهسازی راههای اصلی، فرعی و نقاط حادثه خیز بطول ۲۲.۲ کیلومتر و بهره برداری از ۱۰۸۷ واحد مسکن مهر از جمله این طرح هاست.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها ، آسفالت بیش از ۱۳۸ کیلومتر و بهسازی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راههای روستایی در سطح استان از دهه فجر ۱۳۹۵تاکنون به اتمام رسیده وآماده بهره برداری می‌باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به افتتاح ۱۰۸۷ واحد مسکن مهر در استان گیلان در هفته دولت خاطرنشان کرد : از این تعداد ۵۰۸ واحد در قالب طرح سه جانبه و ۵۷۹ واحد در قالب طرح تعاونی می باشد.
وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاهایکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای در این راستا به مردم خوب و ولایتمدار استان گیلان ارائه دهیم.
خاوری در پایان گفت: با توجه ویژه دولت محترم ، خیز بزرگ رفع محرومیت از چهره راه‌های روستایی استان برداشته شده و می‌توان گفت: اکنون با اجرای پروژه های راهسازی بیش از ۲۰۲۹۵ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند شدند.

Share