با حضور مدیرعامل آبفای گیلان

بهره برداری از فاز اول مرکز پاسخگویی سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آبفای گیلان

سید محسن حسینی ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی پروژه سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ که در کوتاهترین زمان ممکن فاز اول آن به بهره برداری رسید افزود: این شرکت در سطح کشور دومین مرکز ۱۵۲۲ و در استان اولین دستگاه اجرایی است که خدمات تلفنی و الکترونیکی ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاز اول مرکز پاسخگویی سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از کارکنان به بهره برداری رسید.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی پروژه سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ که در کوتاهترین زمان ممکن فاز اول آن به بهره برداری رسید افزود: این شرکت در سطح کشور دومین مرکز ۱۵۲۲ و در استان اولین دستگاه اجرایی است که خدمات تلفنی و الکترونیکی ارائه می دهد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز و استقرار نرم افزارها و بهره برداری از آنها ابتدای کار ماست تصریح کرد: تحلیل تماسهای مردمی به ویژه در خصوص کمبود فشار آب و خروجی مرکز ۱۲۲ در تصمیم سازی های کلان شرکت بسیار موثر خواهد بود.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه تاکنون سامانه ۱۲۲ رشت با ۶ خط تلفن و تعداد اپراتور محدود فعالیت می نمود اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز تمام استان تحت پوشش خواهد بود و مدیران و معاونین شرکت در تمامی ساعات از شبانه روز از وضعیت آبرسانی به مردم کل استان مطلع می باشند.

حسینی در ادامه افزود: در مرکز ۱۵۲۲ خدمات آسان و راحت با مطلوبیت بیشتر از زمان مراجعات حضوری مردم به شرکت ارائه خواهد شد و مردم باید بدانند با راه اندازی مرکز ۱۵۲۲ و ارائه خدمات تلفنی بدون مراجعه به ادارات کار آنها در کمال آرامش انجام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: کاربران مراکز ۱۲۲ و ۱۵۲۲ باید در کمال آرامش و احترام و با دانش فنی خوب نسبت به پاسخ دهی مردم اقدام نمایند و رئیس این مرکز نیز با تحلیل تماسهای مردمی و ارائه آن در تصمیم سازی های کلان شرکت مشارکت نماید.

Share