با حضور مسوولین؛

مراسم معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه معاون درمان (قدیم و جدید) دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسوولین و کارکنان دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاهرخ یوسف زاده چابک، در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه جایز اهمیت حوزه درمان در دانشگاه، تصریح کرد: نقصان در عملکرد حوزه درمان بیش از سایر حوزه ها مشهود است و در صورتی که بخواهیم تغییراتی ایجاد کنیم  مسوولیت در این حوزه، امری دشوار و خطیر خواهد بود.

وی با اشاره به این که ۷۶ درصد از مرگ و میر ها مربوط به بیماری های غیر واگیر است، عملکرد درمان را در این خصوص خوب توصیف کرد و ایجاد ساختار جدید، توجه خاص به حوزه نظارت، اقتصاد درمان و بحث بیمه ها را از جمله فعالیت های حایز اهمیت حوزه درمان ذکر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توانمندی دو معاون پیشین حوزه های مدیریت منابع و توسعه و درمان دانشگاه، شرایط حاد و سخت موجود در این حوزه ها را از دلایل کوتاه بودن دوره خدمت آنها ذکر کرد.

یوسف زاده با تاکید بر این که در شرایط فعلی، نیازمند استفاده از همه توان و پتانسیل های موجود هستیم، گفت: در دانشگاه کسی که یک مسوولیت اجتماعی را پذیرا می شود، صرف نظر از شاخص عملکرد، متفاوت تر از سایر افراد است، زیرا او دغدغه ی اجتماعی دارد.

وی با بیان این که پزشکان در جایگاه پزشکی، منشا خدمت به آحاد مردم هستند، یادآور شد: فراهم کردن آرامش و آسودگی برای مردم، بسیار ارزشمند است.

در ادامه این مراسم حسین اتحاد، معاون پیشین درمان دانشگاه نیز به بیان عملکرد معاونت درمان در دوران تصدی خود، پرداخت.

در ادامه محمدتقی آشوبی، معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به سابقه خدمتی خود در حوزه درمان و ارایه گزارشی اجمالی از آن دوره، خدمت رسانی به مردم را ایثار دانست و یادآور شد: با توجه به نبود زیرساخت های لازم در گیلان، این حوزه در اجرای طرح تحول نظام سلامت سختی های زیادی را متحمل شد.

اهدای لوح تقدیر و حکم انتصاب از سوی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به معاونان پیشین و جدید درمان دانشگاه، پایان بخش این مراسم بود.

مراسم تقدیر و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولین و کارکنان دانشگاه در محل سالن اجلاس ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

Share