ثابت قدم نرفته جانشينش مشخص شد

یک تیر و دو نشان؛ سناریوی اصلاح طلبان برای برکناری ثابت قدم

شنیده ها از منابع موثق حاکی از این است که گزینه اصلی پس از برکناری ثابت قدم از شهرداری رشت، حامد عبدالهی شهردار سابق منطقه پنج است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استیضاح سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت درحال صبح فردا در صحن علنی شورا برگزار می شود که برخی منابع آگاه از انتخاب سرپرست شهرداری نیز خبر داده اند.

شورای چهارم رشت در آخرین روزهای عمر پایانی خود یکبار دیگر تصمیم به استیضاح شهردار رشت گرفته است اما سایه سنگین عدم پیروزی لیست امید در انتخابات و همچنین گزینه مدنظر تعدای از اعضا برای شهرداری بر جلسه فردا سنگینی میکند.

در حالیکه برخی منابع از تلاش های اصلاح طلبان رشت برای جلب نظر محمدحسن علیپور پاکبان رشتی برای کناره گیری از شورا خبر می‌دادند این موضوع با نظر قاطع این عضو منتخب شورای پنجم مبنی بر عدم کناره گیری کنار گذاشته شد.

از سوی دیگر استیضاح ثابت قدم این فرصت را یکبار دیگر در اختیار اصلاح طلبان قرار داده است تا بهراد ذاکری عضو علی البدل را وارد شورای پنجم شهر رشت کنند.

شنیده ها از منابع موثق حاکی از این است که گزینه اصلی پس از برکناری ثابت قدم از شهرداری رشت، حامد عبدالهی شهردار سابق منطقه پنج است. از سوی دیگر باتوجه به حضور عبداللهی در شورای پنجم رشت عملا زمینه برای ورود ذاکری به شورا نیز همواره می شود تا بدین صورت دیگر نه از ثابت قدم خبری باشد و نه نیازی به استعفای علیپور!

حالا باید تا صبح فردا منتظر بمانیم و ببینیم که ۱۵ عضو شورا چه تصمیمی خواهند گرفت.

Share