رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مطرح کرد

جایگاه دوم گیلان در اطاله دادرسی | تلاش مسوولین در جهت تامین زندگی شرافتمندانه مردم بیشتر شود

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به بحث اطاله دادرسی اشاره کرد و گفت: بنا به ارزیابی معاونت راهبردی، استان گیلان دومین استان کشور از لحاظ کمی ماندگاری پرونده در شعبه، دادگاه و دادسراهای استان بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور در آیین افتتاح سالن همایش امام خمینی (ره) دادگستری گیلان با قدردانی از حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در این مراسم اظهار کرد: ایشان با همه مشغله ای که دارند به گیلان آمدند.

رئیس کل دادگستری گیلان با تبریک حماسه سوم خرداد اظهار کرد: امروز کشور ما جزو کشورهایی است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و بعد از ۳۸ سال انقلاب باز هم مردم به ندای رهبر لبیک گفتند و با مشارکت حداکثری پای صندوق رای رفتند.

سیاوش پور با بیان اینکه ۸۰ درصد گیلان جنگل و مراتع است، یادآور شد: یکی از مشکلات گیلان همین مناطق سرسبز است که به مرور از بین میرود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق چوب و تغییر کاربری اراضی نیازمند انسجام ملی است، متذکر شد: گاهی می‌بینم که در بین توسعه و تخریب محیط زیست تضاد وجود دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مردم استان با فرهنگ، بااصالت و دیندار هستند، یادآور شد: در کارنامه مردم گیلان مبارزه با نهضت جنگل وجود دارد و علمایی چون آیت الله بهجت فومنی و محمدی گیلانی از این استان برخاستند.

سیاوش پور مردم گیلان را انسانهای فرهیخته ای دانست و گفت: با توجه به اینکه نعمت اللهی فراهم است باید تلاش مسوولین در جهت تامین زندگی شرافتمندانه مردم بیشتر شود.

وی افزود: بنده نزدیک ۴ سال در گیلان هستم و همه باهم همکاری دارند. در استان گیلان مشکلاتمان را با کمک نیروهای دادگستری استان حل می‌کنیم تا کمترین مزاحمت برای مسوولین قوه قضاییه داشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به بحث اطاله دادرسی اشاره کرد و گفت: بنا به ارزیابی معاونت راهبردی، استان گیلان دومین استان کشور از لحاظ کمی ماندگاری پرونده در شعبه، دادگاه و دادسراهای استان بود و پرونده‌های آماری استان گیلان تا حدود ۹۰ درصد شفاف‌سازی‌شده است

سیاوش پور به افتتاح ساختمان های دادگاه عمومی بخش خمام و رودبنه لاهیجان و همچنین سالن همایش امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: برای این سه پروژه هیچ رقم اعتباری ازقوه قضائیه نداشتیم و با کمک دولت این مهم حاصل شد.

Share