با حضور مسئولان صورت گرفت

تجلیل از مدال آوران رشتی تکواندوی همبستگی کشورهای اسلامی

مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و دو تن از منتخبان شورای شهر و شهردار رشت از بانوان مدال آور در رقابتهای تکواندوی همبستگی کشورهای اسلامی و مربیان آنها تجلیل کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این مراسم مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، احمد رمضانپور نرگسی نفر اول انتخابات شورای شهر و رضا رسولی یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت، ثابت قدم شهردار رشت، علی نظرمحمدی سرمربی و علی بهارمست سرپرست تیم سپیدرود رشت از مدال آوران و مربیان گیلانی که در رقابتهای تکواندوی همبستگی کشورهای اسلامی در باکو افتخارآفرینی کردند تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم فاطمه مداحی، سودابه پورصادقی و طیبه پارسا دارندگان مدال برنز و حنانه همتی، ملی پوش گیلانی حاضر در این رقابتها تجلیل شدند.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تشکر از حضور پرشور مردم از انتخابات گفت: مردم ما باردیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات با نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و دشمنان نظام را ناامید گذاشتند.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد فدراسیون و هیئت تکواندوی گیلان گفت: امیدواریم با انتخاب نمایندگان جدید در شورای شهر رشت رسیدگی بیشتر به ورزش و قهرمانان رشتی در شورا باشیم.

احمد رمضانپور نرگسی عضو جدید شورای شهر رشت نیز گفت: سعی می کنیم عدالت را در خصوص قهرمانان ورزشی رعایت کرده و بیش از پیش از ورزش حمایت کنیم تا سلامت عمومی مردم و نشاط و عزت جوانان، قهرمانان و تیمهای ورزشی را شاهد باشیم.
Share