معاون تبلیغات ستاد دکتر روحانی در گیلان

۸ سال دروغ حاکم شد و ایران ۲۰ سال به عقب رفت | ما نباید در خانه بنشینیم

زالفی گفت: ما نباید در خانه بنشینیم تا کسانی که با عملکردشان بر ویرانی ایران تاثیر میگذارند سرنوشت ما را تعیین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجمین جلسه سخنرانی ستاد شهرستان رشت با حضور محمد زالفی فرماندار سابق رشت و معاون تبلیغات ستاد دکتر روحانی در گیلان برگزار شد.
زالفی در ابتدای این نشست با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: اتفاق جالبی در ستاد کاندیدا میبینیم و خرسندی از اینکه افرادی که ۳۷ سال عملکرد آنها را دیده ایم به گفتمانی روی آوردند که جریات اصلاحات مطرح کرده که شاید در عمل فاصله فروانی داشته باشد. جامعه ما به رشدی دست یافته که رقبای خود را وادار کند از جریانات اصلاح طلبی استفاده کنند و پیروزی برای ملت این است که توانسته اند آن را بر مخالفین تحمیل کنند که ناچارند به گفتمان اصلاحات روی آورند.

وی افزود: انگی که ما را جدا از نظام میدانند و به سوی منافع ملی حرکت نمی‌کنیم نیروهای مارا مقید به اسلام و ولایت فقیه نمی‌دانند و با این اتهام حذف میکنند که ما باید روشن کنیم واقعا جریانات اطلاح طلبی با این اصول مخالفت میکنند یا نه.

فرماندار رشت در دوران اصلاحات در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: عملا دو حوزه عملکرد به عنوان کارنامه وجود دارد. در یک حوزه ۸ ساله جریان اصلاحات قوه مجریه کشور را در اختیار داشت. مجلس ششم و هفتم داشتیم و بخشی از حکومت در اختیار اصلاح طلبان بود.

زالفی گفت: دولت تحت چه شرایطی کشو را در اختیار گرفت و با چه شرایطی تحویل داد؟! و اینکه مایه عزت بودیم یا سرافکندگی در آن دوران؟ تورم چه وضعی پیدا کرد، رشد اقتصادی حوزه فرهنگی و حوزه سیاسی عملکردمان چه بود؟در حوزه سیاست خارجه وضع چگونه بود؟ صحن سازمان ملل خالی میشد یا اینکه گفتمان تمدن ها را پیشنهاد دادیم و مورد اقبال عمومی قرار گرفت؟

فرماندار سابق رشت اظهار کرد: ما امروز آبرو پیدا کردیم و منظور از ما یعنی جمهوری اسلامی، تا در جهان حتی نمایندگان و شهروندان بتوانند با افتخار حضور پیدا کنند علی رغم همه موانعی که وجود داشت حاکمیت میتوانست از فرصتهای ۸ ساله بدرستی استفاده کند ما در همه  حوزه ها میتوانستیم افتخار آفرینی کنیم آیا دولت اصلاح طلبان دولتی ست که مایه ی ذلت جمهوری اسلامی ایران است؟ دولتی که کارنامه دارد و افتخار آفریده است که در حوزه ای میتوانیم افتخار آفرینی کنیم، میتوانیم مقایسه کنیم که ما جز به عزت جمهوری اسلامی نمی اندیشیم ما که جز عزت ملت بزرگ ایران نمی اندیشیم باهمه ی ضعفهایی که بوده و هست.

زالفی با اشاره به جناح مقابل اصلاح طلبان اعلام داشتند: ۸ سال شما هم دولت را در دست داشتید دولت هزاره دولت شما بوده دولتی که مقدسات را هم به پایش قربانی کردید. عملا نتیجه را در روابط بین الملل دیدیم که با ۷۴۰ میلیارد دلار درآمد چه کردیم؟ صندوق دخیره ارزی که با ارز حدود متوسط هر بشکه نفت ۲۰ دلار فروخته شده بود و پر کرده بودیم که در اختیار دولت بعدی قرار داده بودیم و دیدیم که با صندق ذخیره ارزی چه کردید؟

وی افزود: تورم چه فشاری بر ملت تحمیل کرد جز اینکه فاصله بین ملت و دولت ایجاد شد؟ اعتماد مردم از حاکمیت گرفته شد آیا اینها افتخار برای جهوری اسلامی است ؟ما فرزندان این نظام هستیم که برای پایداری اش خون داده ایم و در همه ی صحنه هایش حضور داشتیم. لذا فریادی از سر خیر خواهی میزنیم از سر اصلاح گری است که نمی‌خواهیم جهموری اسلامی در دنیا سر افکنده باشد ما نمی‌خواهیم ملت بزرگ ایران در فلاکت و فقر و در مشکلات شدید فرهنگی اجتماعی بماند.
معاون تبلیغات ستاد دکتر روحانی در گیلان اظهار کرد: این آیا افتخار است که در مصرف مواد مخدر آن جایگاه را داشته باشیم؟ آیا افتخار است به پوششی های کمیته امداد اضافه کنیم ؟ به خاطر نان بخور و نمیر یارانه را افزایش دهیم آیا افتخار است؟ ما باید اشتغال و درآمد ایجاد کنیم باید تولید ناخالصی ملی را بالا ببریم و باید در آمد سرانه را افزایش دهیم.
زالفی در ادامه سخنرانی خود اظهار کرد: ما باید به جای یارانه به جوانان امید بدهیم که شما مفید هستید و تولید گر و اثر بخشید. در دولت روحانی که ۳ سال و نیم طول کشید ۲سال و نیم آن در تحریم بودیم، با روشهای غلط مدیریتی برای ایران چاهی حفر کردید و باعث شدید ملت به سمت جنگ روی بیاورند و حتی باعث ویرانی اقتصاد کشور شدید و جایگاه ملت ایران را تضعیف کردید. به یاد داریم در مجمعی با سخنرانی رئیس جمهور کشور ایران حدود ۷۰ درصد سالن تخلیه شد، این آیا افتخار بود؟ چون رئیس جمهور نماد و عزت ایران است که بی حرمتی به او بی حرمتی به ملتی است که تاریخ چند هزار ساله دارد.
این فعال سیاسی گفت: آسیب روانی و حیثیتی که در آن ۸ سال دیدیم به هیچ وجه برابری نمیکند با آسیب اقتصادی که حالا برما وارد شد با اینکه بسیار آسیب هنگفتی بود. دولت روحانی آمد آن آوارها و ویرانیها را آباد کند و تنها دو سال و نیم طول کشید تا فشار را از کشور بردارد.

فرماندار سابق رشت با اشاره به مبحث برجام بیان داشت: سنگ انداختن برای تفاهم نامه ای که ۹۰درصد مردم می‌خواستند انجام شود که باز خواستید سنگ بیاندازید در صورتی که این مسئله دستاورد بسیار بزرگی در تاریخ دیپلماسی ایران بود. ما امروز به عنوان یک ملت دارای منطق در جهان شناخته میشویم، دیپلمات های ما کسانی هستند که با منطق و قانون جهانی حرف میزنند و حرف برای گفتن دارند و این جای افتخار است. امنیت روانی حاکم بر ملت را بزرگتر از برجام می دانم.
معاون تبلیغات ستاد دکتر روحانی در گیلان گفت: دولت تدبیر و امید آرامش را به ملت هدیه داد و این ملت آگاهند بر همه چیز، ملت پای این انقلاب هزینه سنگینی پرداخت کردند و برای سامان بخشی به این نظام با توجه زیادی در صحنه حضور خواهند داشت. این ملت،ملت نجیبی است که ما نباید از آن سو استفاده کنیم توهینی بزگتر از این به یک ملت نیست که ما فکر کنیم می‌توانیم این ملت را فریب دهیم.

زالفی افزود: ملت، ملت اندیشمندی است که اندیشمندان زیادی را درون خود دارد، ما می‎خواهیم با نشان دادن چهره ی درست جمهوری اسلامی به دنیا شرایط مردم را بهبود ببخشیم. جمهوری اسلامی آمده تا به ملت افتخار ببخشد آمده تا الگوی حکومت داری نه در کشورهای اسلامی بلکه الگوی حکومت داری در جهان باشد. آیا انصافا ما الگوی حکومت داری در جهان هستیم؟ اگر نیستیم پس باید اصلاحش کنیم.چشم انداز ما این بود که در ۲۰ سال آینده قدرتمندترین کشور خاورمیانه باشیم در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی. اما شما ۸ سال دروغ را حاکم کردید و ما را ۲۰ سال به عقب کشاندید که نه تنها در خاور میانه اول نشدیم بلکه در وضعیت اسفناکی قرار گرفتیم که امروزه نتیجه ی کار خودتان را به نام دولت روحانی تمام میکنید.

معاون تبلیغات ستاد دکتر روحانی در گیلان افزود: در صورتی که دولت روحانی با تمام مدیرتی که اعمال کرده گام هایی به جلو برداشته و این ملت به عقب بر نخواهد گشت. امیدواریم با هوشیاری که در مردم سراغ داریم هر کس یک ستاد باشد فکر مردم باید کامل باشد و جمله ی آخ، ما نباید در خانه بنشینیم تا کسانی که با عملکردشان بر ویرانی ایران تاثیر میگذارند سرنوشت ما را تعیین کنند. به عنوان کسانی که به ایران عشق می ورزیم و به این خاک اعتقاد داریم به ملت علاقه مندیم.

وی افزود: باید همه در روز ۲۹ اردیبهشت وارد صحنه بشویم و پای صندوق های اخذ رای برویم و رای بدهیم. ما برای نجات پیدا کردن باید پیام روشنمان را پای صندوقهای اخذ رای بدهیم و باید بگوییم که دیگر فریب نمی‌خوریم و طرفدار چه تفکری هستیم ما باید بگوییم که بیدار شدیم. ان شا ا… با انتخاب مجدد آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور بتوانیم باز گامهایی به سمت جلو برداریم.

معاون تبلیغات ستاد روحانی در گیلان در پایان با اشاره به ساخت ایرانی آباد و سربلند گفت: همه ی حرف من این است ما به عنوان فرزندان نظام و ایران به عنوان ملت ایران نمی‎خواهیم ملت سوریه، یمن و عراق شویم ما می خواهیم متحد شویم از منابع خدادادی درون کشور و مهم تر از آن انسانهای برجسته و فکرهای بزرگ که در جامعه وجود دارند و ثروتهای انسانی با منابع خدادادی که اگر این دو باهم یکی شوند در چشم انداز به نقطه اوج برسیم.

Share