در همایش اقتدار حامیان سماکچی، محمودیان و نوری مطرح شد:

مردم به ائتلاف اعتماد و اتحاد رشت رای دهند | بزرگترین ضعف شورای چهارم عدم همدلی بود

رفیعی همچنین با بیان اینکه من نیازی به پول شورا نداشتم و فقط چون عاشق شهرم و مردمش بودم به انتخابات ورود کردم، تصریح کرد: این ائتلاف از کسانی تشکیل شده است که عاشق خدمت کردن به مردم هستند و نه برای نان آمدند چون نیازی ندارند و نه برای نام که خودشان از سرشناسان این شهر هستند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد علی رفیعی نوده عضو شورای شهر رشت در همایش ائتلاف اعتماد و اتحاد رشت(حامیان مهندس سماکچی، محمد محمودیان و مهدی نوری) گفت: روز جمعه همگی با شرکت در انتخابات و رفتن به پای صندوق رای حماسه ی دیگر رقم بزنیم.

رفیعی با بیان اینکه قومیت در ایران سالهاست از بین رفته است و همه ما ایرانی هستیم گفت: ائتلاف رشتی ها و آذری ها گواه این است که همه ما در ابتدا ایرانی، گیلانی و نهایت رشتی هستیم.

وی گفت: بنده مدت ۴ سال در شورای شهر رشت بودم و افتخار میکنم که نماینده شما رشتوندان در پارلمان شهری هستم اما باید بگویم در شورای اسلامی شهر رشت حداکثر حقوق که باید پرداخت شود زیر ۲ میلیون تومان است. چه عضو ساده شورا و چه رییس یا رییس کمیسیون باشید همین است و هیچ فرق نمیکند اما سوال اینجاست چرا خیلی از کسانی را می بینید که هزینه های میلیونی می کنند تا وارد این پارلمان محلی شوند؟ بنده جواب این سوال را میدهم چون خودم از نزدیک شاهد لابی ها، امتیاز گرفتن ها و رانت ها بودم. اینها کسانی هستند که برای رشت و شهروندان نمی خواهند به شورا بروند و می خواهند بروند تا از لابی ها و معاملات شورای شهر بهره ببرند.

رفیعی علت عدم شرکت مجدد در انتخابات شورای شهر رشت را تنها بودن خود در این چهار سال دانست و افزود: در این مدت نمی توانستم از حقوق مردم شهر به خوبی دفاع کنم.

وی با بیان اینکه از همه شما میخواهم که به این ائتلاف و اتحاد رای دهید، اظهار داشت: شورای محل تصمیم گیری جمعی است و وقتی چند نفر با هم همراه باشند بهتر می توانند از حقوق مردم دفاع کنند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه رشتی ها تنها به سماکچی رای ندهند، گفت: علاوه بر سماکچی به محمودیان و نوری هریس نیز رأی دهید زیرا باید به هر سه نفر رای بیاورند.

رفیعی همچنین با بیان اینکه من نیازی به پول شورا نداشتم و فقط چون عاشق شهرم و مردمش بودم به انتخابات ورود کردم، تصریح کرد: این ائتلاف از کسانی تشکیل شده است که عاشق خدمت کردن به مردم هستند و نه برای نان آمدند چون نیازی ندارند و نه برای نام که خودشان از سرشناسان این شهر هستند.

بزرگترین ضعف شورا عدم همدلی و یکدلی بود

در ادامه مراسم حسین سماکچی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در رشت گفت: در دور اول شورا را جدی نگرفتند و انتخاب ها از روی لباس کاندیدا صورت می پذیرفت اما کم کم متوجه شدیم که شورای شهر رشت مهم است و بسیاری از اتفاقاتی که در شهر می افتد به شورا بستگی دارد.

سماکچی افزود: شورای شهر کارهای عمرانی و آبادنی شهر را بر عهده دارد و تبلور کار شورا انتخاب شهردار اجرایی و متعهد است.

وی همچنین ادامه داد: شورای چهارم در تخصص و تحصیلات بسیار عالی بودند اما بزرگترین ضعفشان عدم همدلی و یکدلی باهم بود و نمی‎توانستند نظارت درست بر عملکرد شهرداری داشته باشند.

سماکچی با اشاره به اینکه بیاییم این بار به افراد نامی و بزرگ، متخصص و همدل و همراه رای دهیم و بیاییم بین اصلح و اصلح تر، اصلح تر را انتخاب کنیم، افزود: امروز مردم شهر رشت به بلوغ سیاسی رسیده اند، مطالعه و بررسی می کنند و لیستی رای می دهند.

این کاندیدای شورای شهر رشت گفت: از افتخارات بنده این است که قبل از مهندس بودنم یک فرهنگی هستم و باید بدانیم که همه ما رشتی هستیم فرقی نمیکند چه قومی باشیم چون در رشت زندگی می کنیم برای رشت عاشقانه خدمت خواهیم کرد.

مشکلات پرسنل شهرداری از مشکلات خود شهر بیشتر است

در ادامه مراسم مهدی نوری هریس با بیان اینکه ۱۸ سال از عمر شورا گذشته است گفت: من از همه میخواهم برای ۴ سال بعد متعصبین و متخصصین و متجربین را انتخاب و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه آمده ایم تا برای همشهریانم رشت دلخواهشان را بسازیم، اظهار داشت: آمده ایم تا از پرسنل زحمت کش شهرداری به خصوص پاکبان ها، بازرسان تاکسی که در سال گذشته ۶ ماه حقوق و بیمه شان پرداخت نشد حمایت و دفاع کنیم.

نوری همچنین ادامه داد: باور کنید که مشکلات پرسنل شهرداری از مشکلات خود شهر بیشتر است.

وی در پایان در خصوص ناوگان حمل و نقل شهری نیز با بیان اینکه روزی اولین اتوبوس در رشت حرکت کرد اما امروز اتوبوس های اسقاطی قزوین در شهر ما شهروندان را حمل می کنند، گفت: به همه شما میگویم و خواهش میکنم به این جمع اتحاد اعتماد کنید چون می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

Share