معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری گیلان

رسانه‌ها بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات را تذکر دهند

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری گیلان گفت: رسانه‌ها توانستند در این ایام بخوبی بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات را تذکر دهند و بهجت انتخاباتی را در استان فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد ویژه پیشگیری از جزائم استان با مشارکت مدیران ارشد استانی با هدف برگزاری انتخاباتی امن تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش این است تا فضای امن و آرامی را برای مردم و داوطلبانی که می‌خواهند برای چهار سال سیاستگذاری و مدیریت کشور و استان را عهده گیرند،ایجاد کنیم.

آقایی گفت: اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی توانستند توانستند فضای آرامی را فراهم کنند و فرصت‌ها را در اختیار مردم و نامزدها قرار دهند و گفتمان سازی خوبی با مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: طی ایام تبلیغات برای کاندیداها فرصتی فراهم شد تا برنامه‌ها و اهداف خود را ارائه کنند، مردم هم امروز می‌توانند با بررسی و رصدهای لازم نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری گیلان تصریح کرد: امروز ملت ما با تنوع قومیتی، مذهبی و گویشی با محوریت کلام رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها توانستند در این ایام بخوبی بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات را تذکر دهند و بهجت انتخاباتی را در استان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه گیلانیان با خلق حماسه بزرگ افتخاری برای کشور و جهان باشند، تاکید کرد: از مردم ولایتمدار گیلان تقاضا داریم لبیک گویان به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برگ زرینی را در تاریخ گیلان ثبت کنند.

Share