مناظرات بصورت زنده برای مردم پخش شود

واکنش قالیباف و رئیسی به لغو پخش زنده مناظره‌ها

با تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به ریاست وزیر کشور مقرر شد مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌ها به صورت ضبط شده و گفتگوهای تلویزیونی به صورت زنده پخش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرد که اینجانب از مناظره زنده به عنوان یکی از راه‌های شناخت در افکار عمومی استقبال می‌کنم و این را حق مردم بزرگوار و هوشمند کشورمان می‌دانم.

وی افزود: مردم باید بتوانند از طریق رسانه ملی به صورت زنده شاهد مناظره رقبا در محیطی عادلانه بر مبنای رعایت اصول اخلاق اسلامی باشند.

اعتراض قالیباف به لغو زنده مناظرات انتخاباتی

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه همایش شهدای مدافع حرم کرمانشاه و در گفت‌وگویی به لغو برنامه زنده مناظرات انتخاباتی اعتراض کرد.

قالیباف بااشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد مناظره‌های زنده و افزایش میزان مشارکت مردم برگزاری آنها را ضرورتی برای آگاه سازی عمومی از برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی دانست.

وی با تکرار انتقاد خود از لغو زنده بودن برنامه مناظره‌ها از کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات خواست که با درخواست عمومی برای برگزاری مناظره‌های آزاد و زنده موافقت و همراهی کند.

Share