آزار و اذیت زنان توسط دوقلوهای شیطان صفت

حدود ساعت ۹ شب از میدان هفت حوض برای رفتن به فلکه اول تهرانپارس سوار یک خودرو ال ۹۰ سفید شدم. اما راننده و سرنشین خودرو که هر دو ۳۰ ساله به نظر می‌رسیدند، بعد از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر دادند تا اینکه دقایقی بعد سرنشین خودرو به عقب آمد و با تهدید چاقو وبدون توجه به التماس هایم مرا داخل ماشین مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم راننده به من تعرض کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برادران دوقلو که درلباس مسافربر، زن جوان را شبانه ربوده و او را مورد آزار و اذیت وحشیانه قرارداده بودند با ردیابی‌های مأموران پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
قربانی جنایت سیاه که ساکن شرق تهران است، چند روز قبل همراه با پدرش به کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس رفت و به شرح ماجرای گروگانگیری و تجاوز پرداخت.
بدین‌ ترتیب پس از تشکیل پرونده مقدماتی، با دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری تهران، رسیدگی به این ماجرا به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد.
زن جوان به کارآگاهان گفت: «حدود ساعت ۹ شب از میدان هفت حوض برای رفتن به فلکه اول تهرانپارس سوار یک خودرو ال ۹۰ سفید شدم. اما راننده و سرنشین خودرو که هر دو ۳۰ ساله به نظر می‌رسیدند، بعد از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر دادند تا اینکه دقایقی بعد سرنشین خودرو به عقب آمد و با تهدید چاقو وبدون توجه به التماس هایم مرا داخل ماشین مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم راننده به من تعرض کرد. آنها پس از سرقت تلفن همراه، یک زنجیر و گوشواره طلا، مرا در تاریکی شب از خودرو بیرون انداختند و فرار کردند.»با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دوشیطان صفت فراری را آغازکردند.آنها درنخستین گام وبا توجه به سرنخ‌هایی که زن جوان دراختیارشان قرارداده بود موفق به شناسایی مالک خودرو ال ۹۰ شدند. اما مشخصات مرد ۶۰ ساله به هیچ عنوان با مشخصات ظاهری متهمان همخوانی نداشت. تا اینکه کارآگاهان پی بردند مالک خودرو، دو پسر دوقلوی ۳۰ ساله به نام‌های حامد و حمید دارد.در بررسی سوابق برادران دوقلو، مشخص شد آنها از مجرمان سابقه دار در زمینه زورگیری و سرقت، بویژه سرقت از خانه هستند که به تازگی در زمینه خرید و فروش و نگهداری موادمخدر نیز فعال شده‌اند. با کسب این اطلاعات تلاش برای شناسایی و دستگیری دو تبهکار وارد مرحله تازه‌ای شد تا اینکه حمید به دام افتاد.او پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و روبه‌ روشدن با زن جوان لب به اعتراف گشود.با اعترافات صریح حمید، مخفیگاه مجردی دو برادر در محدوده شرق تهران شناسایی شد و درحالی که حامد هنوز از دستگیری برادرش اطلاعی نداشت، او نیز در این مخفیگاه به دام افتاد.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم – معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ – با شرح این ماجرا گفت: هر دومتهم همچنان تحت بازجویی هستند و شاکی‌های احتمالی می‌توانند برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

Share