سایت نزدیک به محسن رضایی منتشر کرد

معرفی ۱۰ کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ۹۶+تکذیبیه

لیست ده نفره کاندیداهای منتخب مجمع عمومی جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام شد و ده چهره ای که بیشترین آرا را از سوی نیروهای انقلاب به آنها تعلق گرفته، مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۵ اسفند سال ۱۳۹۵ با حضور و مشارکت پرشور و نشاط نمایندگان و چهره‌های وفادار انقلاب از ۴۳۰ شهر و ۳۱ استان و برگزیدگان ۲۵ قشر از اقشار مردم برگزار شد و در نهایت حاضران در این مجمع به گزینه های مدنظرشان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رای دادند.

تابناک نوشت: اکنون با گذشت هشت روز نتایج این رای گیری مشخص شده و طبق شنیده ها، لیست ده نفره کاندیداهای منتخب اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ۹۶ به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل مشخص گردیده است:

۱ – مهرداد بذرپاش
۲- سعید جلیلی
۳- حمیدرضا حاجی‌بابایی
۴- محسن رضایی
۵- علیرضا زاکانی
۶ – محمد مهدی زاهدی
۷- سید عزت‌الله ضرغامی
۸ – رستم قاسمی
۹- محمدباقر قالیباف
۱۰-علی نیکزادی

شایان ذکر است، اسامی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مهندس فتاح به دلیل انصراف ایشان از کاندیداتوری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حذف شده است.

تکذیبیه جبهه مردمی

بر اساس تازه ترین خبر، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این جبهه کلیه فهرست‌ها را تکذیب کرده و اعلام می‌نماید همانطور که پیش‌تر بارها گفته شده اسامی نهایی، رسما و زمانی اعلام خواهد شد که مذاکره با کاندیداها نهایی شده باشد. نتایج نهایی رای گیری پنجشنبه گذشته، چند روز دیگر رسماً اعلام خواهد شد.

Share