با حضور مسئولان

مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر برگزار شد

فرماندار رودسر گفت: شهرستان رودسر با وسعت ۱۴۴۰ متر مربع، سومین شهرستان با وسعت در گیلان است که با توجه به شرایط محیطی جزو شهرستانهای حادثه خیز محسوب می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه ریاستجمعیت هلال احمر شهرستان رودسر با حضور مدیرکل آن مجموعه، فرماندار و سایر مسئولین آن اداره در فرمانداری رودسر برگزار شد.
امیر جانبازی، فرماندار رودسر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: شهرستان رودسر با وسعت ۱۴۴۰ متر مربع، سومین شهرستان با وسعت در گیلان است که با توجه به شرایط محیطی جزو شهرستانهای حادثه خیز محسوب می شود و باعث می شود کار مجموعه هلال احمر سخت تر شود.
وی افزود : ممکن است حادثه ای چند روزه همانند حادثه برف پیش آید و می طلبد که اعضای هلال احمر در طول سال آمادگی را در نیروها حفظ نمایند و این آمادگی نیز مشهود باشد که الحمدلله رودسر در تمامی بحران ها و حوادث روسفید بیرون آمده است و این در هلال احمر نشان از حاکمیت بحث مدیریتی و آموزشی در استان و همچنین شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.
جانبازی با بیان اینکه فعالیت خوب مجموعه هلال‌احمر با مدیریت اقای ستوده قابل تقدیر است افزود: پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در چابکسر عملکرد خوبی داشته است و شهرستان رودسر نیز از کمکهای این مجموعه فعالآنه بهره مند شده اند و همچنین کمکهای خوبی به شهرستانهای مجاور می‎کنند.
جانبازی با اشاره به فعالیت‌هایی که در طول مدت حضور ستوده در شهرستان رودسر صورت گرفته افزود: ایجاد پایگاه امداد دریایی و پایگاه امداد روستایی در دهستان زیاز از فعالیت‌هایی بود که اخیرا اجرایی و تسریع داده شده است.
فرماندار رودسر اظهار داشت: این آمادگی در سطح شهرستان وجود دارد تا از لحاظ اعتباری برای پایگاه امداد روستایی تخصیص داده شود و امیدوار هستیم این اعتبار به اندازه ای باشد که عوامل مجموعه هلال احمر بتوانند کار را شروع نمایند.
وی ادامه داد: اگر احساس شود به اعتبار بیشتر در پروژه فوق نیازمند هستید با توجه به رسیدن اعتبار در فرصت های آتی بلافاصله انجام وظیفه خواهد شد.
نماینده عالی دولت.در شهرستان رودسر افزود: برای پیگیری در جهت آغاز به کار پروژه زیاز با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته قطعا در شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان صورت خواهد گرفت.
جانبازی ازعملکرد حسام ستوده تشکر کرد و بیان داشت: الحق والانصاف در مدت تصدیشان، ایشان را هرگز بعنوان رییس اداره ندیدم بلکه مثل یک برادر و دوست، همیشه در کنار ما و برای خدمت به مردم آماده بوده اند.
وی با آرزوی توفیق و موفقیت برای صالح پور ریاست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر افزود: معاونین خوبی در سطح شهرستان رودسر هم در بخش،سیاسی و هم عمرانی هستند که موارد مختلف را پیگیری می کنند و ما نیز بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر سعی می کنیم با تعاملی که در سطح شهرستان و.در حوزه مدیریت اجرایی وجود دارد مشکلات و مواردی را که اگر پیش بیاید رفع نماییم.
فرماندار رودسر با ابراز خرسندی از صمیمیت و همدلی در بین تمامی مدیران اجرایی در سطح شهرستان گفت: با همدلی است که می توان بر مشکلات فائق آمد و الحمدلله دوستی خوبی که مابین اعضای محترم شورای تامین و با وجود ائمه جمعه ای که با سعه صدر و در نهایت بزرگواری همواره یار و یاریگر مدیریت اجرایی شهرستان و همچنین حمایت گر سیاست های دولت تدبیر و امید هستند توانستیم در انجام وظایف خود کوتاهی نکنیم و خدمتگزار مردم فهیم شهرستان رودسر باشیم.

Share