جمالی در نشست ستاد رفع موانع تولید گیلان

مشکل گیلان فاضلاب، پسماند و زباله است

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل گیلان کم آبی نیست، یادآور شد: مشکل استان فاضلاب، پسماند و زباله است و با حجم بالای مسافری که به استان وارد میشود کنترل و ساماندهی زباله با مشکل روبرو است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نشست رفع موانع تولید گیلان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، گفت: در لوشان زمینه مناسبی برای احداث پتروشیمی وجود دارد و امیدوارم در این بخش کارهایی خوبی صورت گیرد تا پتروشیمی در لوشان آغاز به کار کند.

جمالی با اشاره به برخی مشکلات اظهار کرد: برخی جایگاه‎های سوخت بعد از واگذاری بخش خصوصی کارگران خود را اخراج کرده اند.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل گیلان کم آبی نیست، یادآور شد: مشکل استان فاضلاب، پسماند و زباله است و با حجم بالای مسافری که به استان وارد میشود کنترل و ساماندهی زباله با مشکل روبرو است.

وی دربخش دیگری از اظهارات خود به مشکلات زیتون اشاره کرد و گفت: افزایش زیر کشت، اصلاح باغات، از مسائل مربوط به زیتون است و برای اصلاح باغات زیتون اقدام مناسبی صورت نگرفت است.

جمالی افزود: یک سرمایه گذاری سیلوی ۱۰۵ تنی را ساخته است اما غلات به او واگذار نمیشود.

وی در مورد آزاد راه قزوین رشت و راهآهن که از رودبار گذشته است گفت: با توجه به این که این دو پروژه اثرات مفید ملی و استانی داشته است اما مشکلاتی برای مردم رودبار به وجود آورده است که خواهش دارم در این زمینه نیز تدابیری انجام دهید.

Share