استاندار گیلان در جمع جوانان

اجازه دهید جوانان نقدهایشان را با دیدگاه های مختلف بیان کنند+ تصاویر

استاندار با اشاره به توفیقات خوب حاصل شده در بخش های مختلف استان در دولت یازدهم اظهار داشت: در تمامی بخش های مختلف استان حرفی برای گفتن داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با جمعی از جوانان برگزیده گفت: بیان مسائل و مشکلات جامعه خصوصاً در بخش جوانان را حق این عزیزان می دانیم.

 در این نشست که تعدادی از جوانان صریح دیدگاه های خود را مطرح کردند نجفی با بیان اینکه امروز به زیبایی اعتماد به نفس را در جوانان و آینده سازان عزیز کشورمان در این جمع شاهد بودیم افزود: همواره از مدیران اجرایی خواسته ام که با جوانان صادقانه برخورد کرده و آنان را درک نمایند هر چند که غفلت هایی در به کار گیری جوانان به دلیل مشکلات و قوانین اداری صورت پذیرفته است.

وی اعتماد به نفس را از ویژگی های بارز دوران جوانی دانست و افزود: در صورت توجه به به این خصلت مهم جوانان می توان شاهد اثر بخشی بالا  آنان در عرصه های مختلف اجرایی و مدیریتی کشور بود.

 نجفی  در ادامه با بیان اینکه  ورود جوانان در عرصه های مختلف اجرایی موجب تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه خواهد شد افزود : تحقق این مهم  رشد و توسعه جامعه را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ما مکلفیم از توان مدیریتی جوانان و بانوان در عرصه های مختلف بهره گیریم.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: بیان مسائل و مشکلات جامعه خصوصاً در بخش جوانان را حق این عزیزان می دانیم.

وی اظهار داشت: گاهی برخی از دوستان به دنبال پاسخگویی به انتقادات جوانان بودند که بنده گفتم سخن برای پاسخگویی داریم اما اجازه دهید جوانان نقدها یشان را با دیدگاه های مختلف بیان کنند.

 نجفی دفاع از عملکرد دولت را در حقیقت دفاع از نظام دانست و افزود: متاسفانه عده ای ناجوانمردانه مسائل را بگونه ای بیان می کنند  تا مردم نا امید شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند فراهم کردن شرایط امیدواری در جامعه است.

استاندار با بیان اینکه ما مجریان انتخابات و امانتدار مردم هستیم افزود: رای مردم حق الناس است.

نجفی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فراهم کردن زمینه لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات با بیان اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا در رقابتی آزاد و مطابق قانون، انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم افزود: بنده به تمامی مسئولین امر  تاکید کردم تا مطابق قانون با حضور اندیشه های مختلف سیاسی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخاباتی پرشور  را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدگاه های جوانان در خصوص توفیقات برجام در بخش های مختلف کشور اظهار داشت: هر چه از توفیقات  برجام بگوییم باز هم کم گفته ایم.

 نجفی با یادآوری صادرات نفت کمتر از یک میلیون بشکه ای کشور پیش از توافق برجام اظهار داشت: اکنون با این توافق صادرات نفت و میعانات گازی به بیش از ۳ میلیون بشکه در روز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بعد از سال ۸۳ برای نخستین بار در برداشت گاز و میعانات آن در حوزه مشترک با کشور قطر به سهم مساوی دست یافتیم افزود: متاسفانه در طی ۸ سال دولت گذشته این رقم به کمتر از نصف کاهش یافت.

نجفی اظهار داشت: با تلاش های خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در این روزها سهم کشور از این حوزه مشترک گازی  مجدداً به مقدار برابر رسیده  و انشاء ا…  برای نخستین بار از سهم برابر نیز گذر خواهیم کرد.

استاندار با اشاره به توفیقات خوب حاصل شده در بخش های مختلف استان در دولت یازدهم اظهار داشت: در تمامی بخش های مختلف استان حرفی برای گفتن داریم.

نجفی با بیان اینکه هنوز کارهای انجام نشده بسیاری در استان وجود دارد افزود: باید فضایی را فراهم کنیم تا فرصت شغلی مناسب برای تمامی بیکاران فراهم شود.

وی با یادآوری تورم ۴۶ درصدی و کاهش یک چهارمی ارزش پول در دولت گذشته اشاره کرد و افزود : عده ای در آن دوران نگران نبودند و دغدغه سفره مردم را نداشتند اکنون چگونه شده که تا اندکی قیمت ارز بالا می رود فریاد می زنند.

 نجفی افزود: دولت نهم با قیمت ارز نهصد تا هزار تومانی کار خود را آغاز کرد اما با قیمت ارز ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی کشور را تحویل دولت یازدهم داد.

 

Share