امام جمعه بندرانزلی در جمع کارگران و کارمندان کشتی سازی هفتم آذر:

جوانان انزلی نشدنی‌ها را شدنی می‌کنند/ در زمینه ساخت کشتی گردشگری ورود کنید

انزلی – امام جمعه بندرانزلی در این بازدید دو ساعته به آن تاکید و با اشاره به توان و تفکر ارزشمند جوانان این منطقه تصریح کرد: باید به جوانان انزلی میدان داد، جوانان انزلی همیشه ثابت کرده اند که اگر به آنان میدان داده شود، نشدنی ها را شدنی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از کشتی سازی شهدای هفتم آذر نداجا بازدید کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در حاشیه این بازدید با تقدیر از زحمات کارگران و کارمندان مجموعه کشتی سازی هفتم آذر نداجا تاکید کرد: فعالیت های شما عزیزان بسیار چشم گیر و گسترده است، من نیز به نوبه خود از شما تشکر می کنم.

 وی از جوانان زحمت کش این مجموعه بعنوان‌ عناصری‌ که‌ انقلاب‌ و نظام‌ اسلامی‌ به‌ آنها می‌بالد یاد کرد و افزود: شماها با وجود مشکلات‌ و سختی‌ها، هیچگاه‌ نگذاشتید این ضعف ها باقی بماند و این برای نظام اسلامی بسیار حائر اهمیت است.

 “دانش ، هوش ، پشتکار ، ابتکار و عزمی راسخ” از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بندرانزلی در این بازدید دو ساعته به آن تاکید و با اشاره به توان و تفکر ارزشمند جوانان این منطقه تصریح کرد: باید به جوانان انزلی میدان داد، جوانان انزلی همیشه ثابت کرده اند که اگر به آنان میدان داده شود، نشدنی ها را شدنی می کنند.

  شمس الدین در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر افزایش فعالیت های مجموعه ی کشتی سازی هفتم آذر خطاب به مدیر عامل مجموعه گفت: بحمدالله فضای خوبی برای افزایش دامنه ی فعالیت های شما مهیا شده است فلذا با توجه به اینکه منطقه باید به سمت جذب توریست پیش رود شما نیز این مهم را در دستور کار قرار دهید و ساخت کشتی های گردشگری را آغاز کنید.

 وی همچنین اظهار کرد: سرمایه گذارانی هستند که به خرید کشتی های کوچک گردشگری علاقه مندند فلذا شما نیز اگر ساخت این کشتی ها را در همین کارخانه انجام دهید قطعا با استقبال آنان روبرو خواهد شد.

 امام جمعه بندرانزلی در پایان با انتقاد ازعدم تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی فعالیت های این کارخانه به مردم متذکر شد: اقدامات انجام شده بسیار قابل تقدیر و با ارزش است اما تبلیغات شما ضعیف بوده و به خوبی معرفی نمی شوید، البته می توانید با جذب بازاریاب های متخصص این مشکل را بر طرف کنید.

گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه شهرستان، ناخدا یکم مهندس حسین زندیان ؛ مدیر کارخانجات کشتی سازی شهدای هفتم آذر نداجا با ارائه گزارشی جامع و کامل از اقدامات مجموعه خود خاطر نشان کرد: کشتی سازی هفتم آذر نداجا در انزلی این قابلیت را دارد که تعمیرات هر نوع کشتی ای را انجام دهد و با توجه به اینکه اقدامات اولیه انجام شده است ان شا الله در آینده ای نه چندان دور شاهد ساخت کشتی در این کارخانه خواهیم بود.

Share