نایب رییس هیات فوتبال گیلان در واکنش به خبر یک سایت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و دیگر مسئولان جلوی حواشی ایجاد شده توسط برخی تومنی نگارها و مخالفان ورزش را بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نایب رییس هیات فوتبال گیلان خبر تخریب چمن ورزشگاه شهیدعضدی رشت در هنگام برف روبی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نایب رییس هیات فوتبال گیلان خبر تخریب چمن ورزشگاه شهیدعضدی رشت در هنگام برف روبی را تکذیب کرد.۰۱۱۵۹۰۰۸
میرشهاب مومنی پس از انتشارخبری درخصوص تخریب ورزشگاه شهیدعضدی رشت توسط ماموران آتشنشانی رشت درهنگام برف روبی این خبر را اساسا تکذیب کرد و گفت: درهنگام برف روبی گوشه ای از گرانول چمن ورزشگاه خالی شد که بلافاصله توسط کارشناسان چمن ترمیم شده و برای بازی داماش با شهرداری بندرعباس آماده است.
وی با ابراز تاسف از برخی افرادی که به دنبال حاشیه سازی در فوتبال هستند از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و دیگر مسئولان ذیربط خواست جلوی این حواشی که برخی تومنی نگارها و مخالفان ورزش رقم می زنند بگیرند وبرخوردکنند.
نایب رییس هیات فوتبال گیلان در ادامه با اشاره به اینکه قبل از بارش برف تمهیداتی چون روکش چمن و…پیش بینی شده بود گفت ؛از مسئولان شهرداری و ماموران خدوم شهرداری رشت وهیات فوتبال که در دو روز گذشته زحمات زیادی برای برف روبی و آماده کردن زمین کشیدند تشکر و قدردانی میکنم.
میرشهاب مومنی در ادامه گفت: امیدوارم امشب و فردا شاهد بارش برف سنگین نباشیم و دعوت میکنم تا علاقه مندان به داماش برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه شهیدعضدی رشت بیایند و سرانجام با پیروزی همراه باشد.

Share