سقوط خودرو به داخل رودخانه در محور فومن به ضیابر و مرگ دو سرنشین آن

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: لغزندگی جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، موجب سقوط خودرو به رودخانه و مرگ دو نفر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: لغزندگی جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، موجب سقوط خودرو به رودخانه و مرگ دو نفر شد.۸۲۳۱۹۹۳۷-۷۱۱۹۶۲۱۸

سرهنگ محمدحسین محمدپور گفت: یک دستگاه سواری سمند که در محور فومن به ضیابر در حال تردد بود، به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده ای که سطح آن به علت بارش باران و برودت هوا لغزنده بود، از مسیر خود منحرف و به پایه فلزی پل برخورد کرد.
وی ادامه داد: این خودرو پس از برخورد به پایه فلزی پل، به داخل رودخانه سقوط کرد و در پی این حادثه، دو تن از سرنشینان خودرو که دو خانم ۲۰ و ۵۱ ساله بودند، به علت شدت جراحات وارده، در دم جان خود را از دست دادند.
سرهنگ محمدپور با تاکید بر اینکه راننده خودرو مذکور مجروح و پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو حادثه دیده ، اعضاء یک خانواده بودند.
وی خواستار رعایت بیش از پیش قوانین و هوشیاری فزون تر رانندگان در روزهای برفی و بارانی شد و گفت: رانندگان از انجام حرکات نمایشی، سهل انگاری، سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

Share