جعفرزاده با اشاره به تاکید رهبر انقلاب

بسیج رقیب قوه مجریه نیست/ فرمان مقام معظم رهبری روشنگر ادامه راه برجام بود / ایران می تواند برجام را ادامه ندهد/قوای مجریه و مقننه پاسخ قاطعی به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام می‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است هیأت رئیسه مجلس باید از ظریف و صالحی دعوت کند که با حضور در مجلس درخصوص ادامه روند اجرای برجام تصمیم گیری جدیدی صورت دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور درباره رویکرد آمریکا در تصویب و تمدید قانون تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران حقانیت خود را در برجام اثبات کرد و بدعهدی آمریکا به دنیا اثبات شد.jafarzadeto_2016-10-16_19-49-43

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه با عدم اجرای برجام چیزی را از دست نمی دهیم، عنوان کرد: نکته ای که وجود دارد این است که هرجا به این نتیجه برسیم که آمریکا موضوع را شوخی گرفته و تصوری از برجام دارد که با آن می تواند به ما ضرر بزند دچار اشتباه تاریخی شده است.

وی افزود: چه آخر عمر دولت اوباما و چه ابتدای عمر دولت ترامپ، ایران حق دارد هر کجا احساس کند حقش ضایع می شود (به خصوص درباره تحریم های ۱۰ ساله) می تواند برجام را ادامه ندهد ضمن اینکه اتحادیه اروپا هم آمریکا را همراهی نخواهد کرد و آمریکا به عنوان ناقض برجام تنها مانده و این به علت همراهی با لابی صهیونیستی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر قرار باشد مجدد تحریم شویم، برجام فایده ای برای ما نداشته، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری که امروز روشنگر ادامه راه برجام بودند، صحن علنی روز چهاردهم آذر هیچ دستور کاری مهم تر از برجام نخواهد داشت و لازم است هیأت رئیسه از ظریف و صالحی دعوت کند که با حضور درمجلس وارد شور شده و تصمیم نهایی را در خصوص برجام بگیرد.

بسیج رقیب قوه مجریه نیست

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور مطرح فرمودند، گفت: بسیج رقیب قوه مجریه نیست و این نکته بسیار مهمی است و از این نهاد باید به عنوان مکمل دستگاه اجرایی در جهت مردمسالاری دینی که سالار آن هم مردم هستند استفاده شود.

نماینده مردم رشت در ادامه به سابقه استفاده از خدمات بسیج اشاره کرد و یادآور شد: زمانی بسیج در ریشه کن کردن فلج اطفال و انجام واکسیناسیون مربوطه در نقاط دوردست کشور بسیار مثبت عمل کرد و زمان دیگری جهاد سازندگی و جهاد دانش آموزی با کمک بسیجیان توسعه پیدا کرد همچنین مجموعه محیط زیستی و NGOها با توان بسیج قدرت گرفتند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید نگاه مکملی به بسیج داشته باشیم و در جایی که کمکی از دست دولت بر نمی آید از نیرو بسیج استفاده کنیم، عنوان کرد: طبق فرمایش امام(ره) دولت در بخش هایی باید کارهای خود را با مردم پیش ببرد که بسیج بزرگ ترین نهاد مردمی است البته دولت باید با یک مدل سازماندهی شده و منظم از این پتانسیل استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برنامه های بزرگ سازمان یافته به نام بسیج داشته باشیم که به آن تکیه کنیم هم نگاه مردمی بهتر خواهد شد و هم با توجه به اینکه این نهاد ساختاری حرکت خواهد کرد می‌تواند عملکرد مثمر ثمری داشته باشد برای مثال اگر در بحث آمارگیری از بسیج استفاده میشد قطعا نتیجه مطلوب تری می گرفتیم.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share