چرا قاصدک ۲۴؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک۲۴، به طور رسمی در شهریور ماه سال ۹۴، با پشتوانه چند ساله در امور نرم افزاری و راه اندازی سامانه های گوناگون دیگر آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک۲۴، به طور رسمی در شهریور ماه سال ۹۴، با پشتوانه چند ساله در امور نرم افزاری و راه اندازی سامانه های گوناگون دیگر آغاز به کار کرد. از آنجایی که ایده ی اولیه ی راه اندازی این سامانه ارائه ی خدمت در کمترین زمان ممکن بود از همان آغاز تمام تلاش خود را معطوف به این نکته نمود و با انعقاد قرارداد همکاری با برترین ایرلاین های کشور، آژانس های مسافرتی و چارتر کنندگان بلیط هواپیما داخلی و خارجی، موفق به گردآوری مجموعه ای کامل و متنوع از بلیط پرواز چارتر و سیستمی و بلیط ارزان هواپیما شد که دست مخاطبان را در انتخاب هر نوعی از آن اعم از چارتری و سیستمی در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی باز می گذارد.

قاصدک ۲۴ جامعه ی کثیری از مخاطبان را شامل می شود و از این رو این سیستم به گونه ای طراحی شده است که برای همه ی مشتریان حتی بی تجربه ترین آنها نیز کاربری ای ساده داشته باشد با این وجود یک تیم پشتیبانی از مجربترین کارشناسان فروش نیز هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی به مشکلات و ارائه ی خدمت به مشتریان گرامی این سامانه می باشند.

airplane7

در این سامانه می توانید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری، بصورت آنلاین و تنها با در اختیار داشتن یک آدرس ایمیل، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و البته اطلاعات شخصی خود، بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان ممکن از بزرگترین مجموعه ی موجود خریداری کنید. فیلترهایی نیز در این سامانه تعبیه شده اند که در صورت نیاز لیست شما را محدودتر می کنند تا علاوه بر اینکه زمان کمتری را صرف خرید می کنید به گزینه های مناسبتری نیز دسترسی داشته باشید.

امکان کنسلی و استرداد بلیط برای مشتریان از دیگر امکانات این سامانه است که می تواند به سادگی توسط خود شخص یا با کمک کارشناسان این مجموعه صورت گیرد. از این رو و با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی مراحل خرید و استرداد را بدون نیاز به منابع گوناگون و تنها در یک سایت به انجام برسانید. به مشتریانی که در این سامانه ثبت نام نمایند، پنل های ویژه ای اختصاص داده می شود که می توانند در آن علاوه بر مشاهده ی لیست خرید های گذشته ی خود، اعتبارشان را نیز شارژ کنند تا در سفرهای بعدی بدون نیاز به طی مراحل بانکی از شارژ خود در سیستم خرید نمایند.

علاوه بر اینها این سامانه در تمامی شبکه های اجتماعی نیز همراه دوستداران سفر با هواپیما و گردشگری است تا علاقمندان بتوانند به سادگی هرچه تمامتر به مجموعه ای کامل و تخصصی از مطالب مرتبط با صنعت هوانوردی و گردشگری دسترسی پیدا نمایند و علاوه بر آگاهی از اخبار روز، مطالب جذاب دنیای لذت بخش سفر را نیز از دست ندهند.

همانطور که دیدید دلایل بسیاری برای انتخاب این سامانه وجود دارد پس اگر می خواهید دیگر بلیطی دور از چشمتان نماند و تنها یک کلیک با متنوع ترین و کاملترین مجموعه ی بلیط های هواپیما در مسیرهای پر تردد فاصله داشته باشید، قاصدک ۲۴ را در آدرس http://ghasedak24.com تجربه نمایید.

Share