مسئول بسیج رسانه استان گیلان خبرداد

وزیر سابق ارشاد میهمان جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه ۵۲۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است, افزود: دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد و دکتر بصیری رییس سازمان بسبج رسانه کشور از سخنرانان اصلی این جشنواره خواهند بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن جعفری مسئول بسیج رسانه استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران گفت: تاریخ ایران نشان دهنده این است که کشور ما همیشه مورد حمله مستکبران بوده است.img09465577

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, جعفری اظهار کرد: بزرگترین دشمن کشور ما آمریکا است و هیچ گاه نمیتوان به آمریکا اعتماد کرد و این را میتوان در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کامل حس کرد.

وی افزود: دشمن در حوزه جنگ رویه خود را عوض کرده است و به دنیال تغییر رفتار و اعتقادات ایران اسلامی هستند و در این راه مهمترین ابزار رسانه است. به همین منظور جشنواره ابوذر چند سالی است که در کشور یرگزار می‎شود و امسال برای اولین بار در سال ۹۵ در گیلان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره ساعت ۹ صبح روز سه شنبه همین هفته در ۶ بخش تیتر، خبر ،گزارش،گفتگو و عکس با موضوعات اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی ، امر به معروف و نهی از منکر و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خدا باوری در سالن دکتر رحمدل فرهنگسرای خاتم الانبیای رشت برگزار می‎شود.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه ۵۲۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است, افزود:  دکتر حسینی وزیر سابق ارشاد و دکتر بصیری رییس سازمان بسبج رسانه کشور از سخنرانان اصلی این جشنواره خواهند بود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان تقدیر از برگزیدگان جشنواره با حضور خبرنگاران فعال رسانه که بیشترین فعالیت و ارتباط با بسیج رسانه داشتند را از دیگر برنامه های جشنواره ابوذر عنوان کرد و گفت: در این جشنواره علاوه بر تقدیر ۴ خانواده شهید رسانه از ۱۸ نفر برگزیده در بخش آثار دریافت شده با اهداء لوح تقدیر ،تندیس جشنواره و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

tel final1

Share