جدیدترین روزنوشت ندیمی:

روزنوشت جنجالی نماینده ادوار لاهیجان/شنیدن خبر کتک زدن بخشدار لاهیجان قبل از خبر تیراندازى تگزاس محلّ تأمل است/احمدى نژادها بدانند که اگر رهبرى نمى‎ایستادند هیچ نشانى از آنان در قدرت نبود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابوذر ندیمی، مشاور معاون رئیس جمهور و نماینده ادوار ششم، هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی در جدیدترین روزنوشت خود به مسائل روز گیلان و کشور پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابوذر ندیمی، مشاور معاون رئیس جمهور و نماینده ادوار ششم، هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی در جدیدترین روزنوشت خود به مسائل روز گیلان و کشور پرداخته است.
img_9261
ندیمی با اشاره به خبر درگیری صورت گرفته در فرمانداری لاهیجان نوشته است:

رادیو !
شنیدن خبر کتک کارى در فرماندارى و بخشدارى لاهیجان! قبل از خبر تیراندازى تگزاس آمریکا حدود ساعت پنج عصر از رادیوى ملّى مى تواند محلّ تأمل باشد؟!
این اخبار چه اندازه براى لاهیجان مضّر است؟
وقتى بخشدار شهرى، آن هم فرزند شهید را مطرح مى کنند!
براى شنونده بیرونى، چون داخل شهرى پیام هاى متعددى را واگویى نمى کند؟
ما از سال هاى قبل، شاهد این پیگیرى براى ثبات شغلى از لاشیدان به بعد افراد بودیم ولى از این دعوا با فرماندار و بخشدار بسیار نگران شدیم.
مردم در مورد این ماجرا چه قضاوتى خواهند داشت؟
خنده دار ( البته واقعاً گریه آور ) است که دانشمندانى!؟ به جاى پرداخت به علت و یا ردّ چنین ماجرایى مى گویند که نباید گفته مى شد و…!؟
شما دروغ را هزار بار نشر مى دهید!؟ ولى نشر راست را چگونه مى توان جلوگیر شد؟ بله ما مجرم هستیم که فرزند شهیدى را در دوران نمایندگى با دو بار ارتقاء شغلى در فرماندارى و بخشدارى، روبرو ساختیم!؟
ولى اگر او مورد تعرّض قرار گرفت، هیچ اتّفاقى نیفتاده است !؟ کسانى مصاحبه کردند و دیگرانى بیانیه دادند و افرادى ساکت ماندند! ولى انتساب آن وقایع به نماینده سه دوره و یا حامیان چه وجهى داشت و دارد؟
فعلاً حوصله مى کنیم تا …

ندیمی بخش دیگری از روزنوشت های خود را به نهی احمدی نژاد از کاندیداتوری در انتخاب اختصاص داده و نوشته است:

جالبه !؟
بعضى که خود را ذوب در ولایت! مى دانند!؟ حاضر نیستند( یا نشدند) تا نظر صریح و روشن و تعیین کننده رهبر معظم در مورد احمدى نژاد و دلائل مخالفت و یا راهنمایى و رهنمود مصلحانه را در مورد انتخابات آتى ریاست جمهورى انعکاس دهند!؟
واقعاً موجودات عجیبى هستند!!!!؟؟؟؟ به نام رهبرى نان مى خورند! افراد زیادى را با اتّهام ناچسب مورد تهاجم قرار دادند!؟ و زمانى هیچ عجله اى در انعکاس نظر صریح ایشان در مورد دو قطبى نشدن کشور و مردم و ضرر خود ایشان و کشور ناشى از شرکت در انتخابات را ندارند و نداشتند!؟
از این روشن تر ! راهنمایى و رهبرى کردن کجا نظر دارید؟! این مطلب مربوط به الان هم نبود. بیش از یکماه حوصله شد! تا این طور گفته نشود! پیش از سفر احمدى نژاد به گرگان گفته شده بود ولى گوش نکردند!
تا اینکه از موتقین درخواست شد با اعلام آن مطالب و فرمایشات رهبر، مانع بعضى کارها بشوند! که نشد و باز هم آن قلت و… راه انداختند!؟
ولى تندروها !حتّى تابع رهبر هم نیستند!؟ این افراد را در ایران و گیلان و لاهیجان و سیاهکل بشناسید که تا الان !حتّى یک خط در این مورد نگفته و ننوشته اند و اظهار نظر نکرده اند!!!! و از سایت و سخن و تائید نظر رهبر توسط آنان خبر نیست !؟
سایت زبان گویا ،همان اوّل صبح این مطلب را مثل اخبار قبلى پوشش داد. تامعلوم شود که احمدى نژادى ها هم باید قبول کنند، دوران آنان به سر آمده است.
و مثل قبل دکاندارى ستاد را انکار نکنند و امروز فرمایش بسیار آشکار را مورد غفلت قرار ندهند!؟
در این مورد حرف هاى مهمى است که گفته خواهد شد. همه باید فصل الخطاب بودن رهبرى را از جهات شرعى و قانونى و اخلاقى بپذیرند.
به خصوص احمدى نژاد ها باید بدانند که اگر رهبرى نمى ایستادند هیچ نشانى از آنان در قدرت نبود.
اگر آن سخنان آتشین جمعه انتخابات را پذیرفتند ‘امروز هم باید تابع باشند که راه نجات اجتماع در پذیرش فرمایشات رهبرى است
آنها که منتظر بودند تا؛ در انتخابات اردبیهشت غوغا داشته باشند! کیش مات شدند. آنان که نان مثلاً اعتقادى !مى خوردند باید با تبعیت صلاحیت خود را زیر سئوال نبرند.

tel final1

Share