امام جمعه موقت آستارا در مراسم دعای عرفه

دستان دولت عربستان در دستان صهیونیست هاست/ دست بندهای ساخت اسراییل و تدابیر امنیتی در مراسم حج اقدامی تحقیرآمیز است/شیعیان از دید تفکر وهابیت، باید کشته شوند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام صالحی موسم حج را فرصتی گرانبها بر شمرد که مسلمانان از هر گوشه جهان گرد هم می آیند و افزود: مقدس ترین اماکن پیروان آیین رسول الله در دست کسانی است که مدعی اسلام هستند ولی در حج گذشته فضاحت بزرگی را به بار آوردند که در نتیجه آن انسانهای بی گناه در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم دعای عرفه عصر یکشنبه (۲۱ شهریور )در مصلای نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا برپا شد.images

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از آستارا, حجت الاسلام والمسلمین ناصر صالحی امام جمعه موقت و مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان با برشمردن مزایای حرکت تاریخی امام حسین (ع) در روزه عرفه گفت: حرکت تاریخ ساز این امام موجب شد مسلمانان نسبت به مسایل زمان آگاه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود موسم حج را فرصتی گرانبها بر شمرد که مسلمانان از هر گوشه جهان گرد هم می آیند و  افزود: مقدس ترین اماکن پیروان آیین رسول الله در دست کسانی است که مدعی اسلام هستند ولی در حج گذشته فضاحت بزرگی را به بار آوردند که در نتیجه آن انسانهای بی گناه در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام صالحی با اتتقاد از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی در قبال این جنایت خواستار رفع ابهام از واقعه دردناک کشتار حجاج در منا شد.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر (عج) آستارا اتهامات دولت عربستان به کشورمان مبنی بر سیاسی کاری را یک دروغ خواند تا از حضور شیعیان در حرم امن الهی جلوگیری کنند.

وی اقدامات این دولت مرتجع را در راستای همگامی هر چه بیشتر با دشمنان اسلام خواند که موجب کشتار پیروان آیین رسول الله به دست وهابیت می شود.

این مدرس حوزوی تصریح کرد: شیعیان از دید این تفکر، باید کشته شوند ولی دستان این دولت مرتجع امروز در دستان صهیونیستهاست.

وی کنترل بی مورد حجاج، دست بندهای ساخت اسراییل و تدابیر امنیتی در مراسم حج را اقدامی تحقیرآمیز خواند که در اجرای مراسم حج به کار گرفته شده است تا میهمانان خدا را کنترل کنند.

گفتنی است دعای عرفه در آستارا با حضور جمعی از مردم در مصلای نماز جمعه و سایر مساجد این شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است نماز عید سعید قربان صبح روز دوشنبه ۲۲شهریور در همین مصلا اقامه خواهد شد.

خبرنگار: طاها عبدالهی

tel final1

Share