حجت الاسلام شمس الدین در یادواره آبروی محله ُآستارا

انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که حفظ دین و ایمان با مشکل روبرو بود +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شمس الدین تصریح کرد: افراد دین دار قبل از انقلاب اسلامی رانده می شدند ولی حادثه ای رخ داد که موجب شد دین و دینداری در جهان بار دیگر مطرح شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یادواره آبروی محله شهرک مهدی بندر آستارا، عصر روز چهارشنبه ۲۴ شهریور با حضور جمعی از مردم و مسوولین این شهر برگزار شد. %db%8c%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%85%d8%ad%d9%84%d9%87-12

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از آستارا, حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهر گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که تعالیم اسلام رو به خاموشی بود و حفظ دین و ایمان با مشکل روبرو بود.

وی تصریح کرد: افراد دین دار قبل از انقلاب اسلامی رانده می شدند ولی حادثه ای رخ داد که موجب شد دین و دینداری در جهان بار دیگر مطرح شود.

شمس الدین همچنین گفت: جانفشانی شهدا در جبهه ها پیام انقلاب را به دنیا صادر کرد.

وی شرارت های استکبار را ناشی از ترس و وحشت از جبهه توحید عنوان کرد و افزود: جنایات وحشیانه آل سعود در یمن، بحرین و حادثه منا ناشی از همین موضوع است.
شمس الدین به نقشه های استکبار اشاره کرد و گفت: منحرف کردن جوانان و نوجوانان برنامه اصلی دشمن برای خدشه وارد کردن به انقلاب است.

امام جمعه انزلی ایستادگی در مقابل ناملایمات و سختی ها را کلید عزت و اقتدار ملی برشمرد و متذکر شد: نیروهای نظامی و امنیتی عامل امنیت کشور هستند و دشمن می داند با وجود این نیروها جایی در ایران ندارد.

گفتنی است شرکت کنندگان با سینه زنی و مداحی مهرداد گلکار در این یادواره یاد و خاطره غلامرضا مورخی؛ عادل دهنیا، مهرداد امینیان و رفیع سگالی، شهیدان شهرک مهدی(فلکه شهید مورخی) گرامی داشتند.

tel final1

Share