امام جمعه انزلی در دیدار با مدیرعامل ملوان

ملوان باید از فضای سیاسی خارج شود/تصمیمات هیات مدیره وحی منزل نیست، اگر می توانید بانوان ملوان را بازگردانید/بارها به دوستان تذکر دادیم که نباید فریب افراد سودجو را خورد، اما کسی توجه نکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شمس الدین ملوان را آبروی انزلی دانست و با اشاره به اتفاقات اخیر تیم بانوان ملوان خاطر نشان کرد: به این شکل رها شدن تیم بانوان در شان ملوان بندرانزلی نیست ، این موضوع باید رفع و رجوع شود و با حرف کاری از پیش نمی رود، تصمیمات هیات مدیره وحی منزل نیست ، اگر می توانید بانوان ملوان را بازگردانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه ملوان به منظور ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و تصمیمات نهایی در خصوص وضعیت فعلی این باشگاه با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کرد.

 حجت الاسلام والمسلین سیدعبدالجواد شمس الدین در این دیدار یک ساعته با تشکر از زحمات مدیرعامل باشگاه ملوان کار وی را پرتنش و پراسترس برشمرد و تصریح کرد: ما تصورمان این است که تصمیمات گرفته شده در مجموعه تیم نمی خواهیم بگوییم کارشناسانه نبوده اما این امکان بود تا تصمیمات بهتری اتخاذ شود.photo_2016-08-18_13-41-59

وی در تبیین مشکلات باشگاه ملوان نیز متذکر شد: به لحاظ فضایی که در مجموعه و سوابق این تیم پر افتخار وجود دارد، شائبه ی تصمیمات سیاسی و حاکمیت فضای سیاسی بر تیم بسیار زیاد است فلذا اگر تصمیمی گرفته شود حمل بر این معنا شده و حتی اگر صحیح باشد با جوسازی ها شکست می خورد.

تیم باید از فضای سیاسی خارج شود

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه بارها در خصوص وضعیت ملوان در تریبیون نماز جمعه و جلسات صحبت کرده است افزود: تیم اگر از فضای سیاسی خارج نشود بهترین تصمیمات هم بگیرید و با بهترین مربی و بازیکن هم قرارداد ببندید ، این جو سیاسی همه چیز را بر هم می زند ، در فضای سیاسی عدلی وجود ندارد و هر کس هر کاری خواست می کند و اینها مانع اجرای صحیح برنامه ها می شود.

 شمس الدین با اشاره به حضور دوساله خود در این شهرستان گفت: در این دوسالی که ما در انزلی هستیم ، تصمیمات گرفته شده ، تصمیمات و برنامه ریزی هایی منفعلانه بود و این صحیح نیست ، هر روز بحرانی داشتید و به منظور رفع بحران آینده نگری و برنامه ریزی درستی انجام نشده است و این بدترین چیز برای مجموعه ورزشی است.

وی اضافه کرد: در مجموعه های ورزشی بیشتر از تعقل در آن احساسات دخیل است و این نقطه آسیب است.

آینده نگری و برنامه ریزی کارشناسان ، راه نجات باشگاه ملوان است

امام جمعه بندرانزلی در ادامه سخنان خود به تنها راه نجات ملوان نیز اشاره و تصریح کرد: برای اینکه این مشکلات در آینده پیش نیاید ملوان نیازمند آینده نگری ، برنامه ریزی کارشناسانه است فلذا ان شا الله تیم در سال آینده به لیگ برتر باز می گردد.

 شمس الدین در خصوص مالکان گذشته تیم ملوان نیز یادآور شد: ما بارها به دوستان تذکر دادیم و بنده بارها در جلسات و دیدارهای مختلف بر این موضوع تاکید کردم که نباید فریب افراد سودجو را خورد، اما کسی توجه نکرد.

تصمیمات هیات مدیره وحی منزل نیست، اگر می توانید بانوان ملوان را بازگردانید

وی در ادامه ملوان را آبروی انزلی دانست و با اشاره به اتفاقات اخیر تیم بانوان ملوان خاطر نشان کرد: به این شکل رها شدن تیم بانوان در شان ملوان بندرانزلی نیست ، این موضوع باید رفع و رجوع شود و با حرف کاری از پیش نمی رود، تصمیمات هیات مدیره وحی منزل نیست ، اگر می توانید بانوان ملوان را بازگردانید.

امام جمعه بندرانزلی همچنین در پایان تاکید کرد: اگر کمکی از دست بنده بربیاید با شروطی انجام خواهم داد ، اینگونه نباشد که هر وقت نیاز داشتند جلسه مشترک بگذارند اما وقتی که تمام شد و از بحران گذشتیم هر کس هر کاری خواست بکند.

گفتنی است در ابتدا این دیدار نیز مسعود رضائیان؛ مدیر عامل باشگاه ملوان به اقدامات و تصمیمات نهایی این باشگاه اشاره و گزارشی جامع و کامل در خصوص وضعیت فعلی تیم ملوان خدمت امام جمعه شهرستان ارائه کرد.

tel final1

Share