شب گذشته اتفاق افتاد

سرعت بالای خودرو سانتافه در رشت چهار مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه شب گذشته ۱۰ مرداد ۹۵ مبنی بر بروز تصادف شدید سه خودروی سواری، بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۵ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان گاز، روبروی مرکز اورژانس ۱۱۵ اعزام کرد.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه شب گذشته ۱۰ مرداد ۹۵ مبنی بر بروز تصادف شدید سه خودروی سواری، بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۵ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان گاز، روبروی مرکز اورژانس ۱۱۵ اعزام کرد.۲۰۹۵-۴۹۳

محمد رضا پورمحمد مسوول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سانتافه که از مسیر میدان توشیبا به میدان گاز در حال حرکت بود بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به لاین مخالف پرتاب و موجبات برخورد شدید با دو دستگاه خودروی در حال عبور “پراید و پرشیا” را فراهم نمود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان سریعا پس از قطع سیستم برق خودرو ها نسبت به ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی اقدام نمودند.

پورمحمد با بیان اینکه این حادثه ۴ مصدوم” ۳ مرد و یک زن” در بر داشته افزود: مصدومین دو خودروی سواری پراید و پرشیا که از ناحیه سر و صورت و کتف دچار آسیب شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

بنا بر این گزارش : آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و انتقال خودروها به مکان امن به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

۲۰۹۵-۴۹۲ ۲۰۹۵-۴۹۳ ۲۰۹۵-۴۹۴ ۲۰۹۵-۴۹۵

tel final1

Share