حاج محمود تماس مسئولان با خود را تائید کرد

آیا حاج محمود باقری خطیبانی فرماندار شفت می شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در زمانی که طیف ها، گروه ها و دولت در حال مطرح کردن گزینه ی مطبوع خود برای تصدی فرمانداری شفت بودند یک منبع آگاه در این شهرستان از تماس مسوولین ارشد استانداری گیلان با محمود باقری خطیبانی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورس ،یک هفته از انتصاب دکتر محمودی به عنوان فرماندار املش می گذرد و با رفتن وی از شفت گمانه زنی ها برای انتخاب فرماندار این شهرستان افزایش یافته است.

bagheri2یونس محمودی تا اطلاع ثانوی و مشخص شدن جانشین وی سرپرست فرمانداری شفت خواهد بود تا وزارت کشور و استانداری گیلان گزینه نهایی خود را رسما اعلام کند.

پس از انتخابات مجلس نهم در فومن و شفت و قبل از شروع به کار رسمی محمد مهدی افتخاری برخی کوشیدند تا از این خلاء استفاده کنند و گزینه مطبوع خویش را به عنوان فرماندار شفت معرفی کنند اما این امر محقق نشد.

پس از مطرح شدن نام محمدرضا محسنی معاون اسبق فرماندار فومن برای فرمانداری شفت برخی از اصلاح طلبان این شهرستان با این انتصاب به شدت مخالفت کردند . این مخالفت ها که در فضای مجازی آغاز شده بود به تماس های تلفنی با سیاسیون استان کشید و به هر حال در آن برهه تغییری رخ نداد.

گفته می شود محسنی گزینه پیشنهادی علی میرزایی نماینده اسبق فومن و شفت به افتخاری نماینده کنونی این دو شهرستان است.

تماس تلفنی با باقری خطیبانی

در زمانی که طیف ها، گروه ها و دولت در حال مطرح کردن گزینه ی مطبوع خود برای تصدی فرمانداری شفت  بودند یک منبع آگاه در این شهرستان از تماس مسوولین ارشد استانداری گیلان با محمود باقری خطیبانی خبرداد.

باقری خطیبانی با تایید این تماس تلفنی افزود: چنانچه لازم باشد جزیات این تماس از سوی استانداری گیلان اعلام و به اطلاع مردم می رسد.

tel final1

Share