استاندار گیلان از بی معرفتی ها گفت:

کمرنگ جلوه دادن آثار خدمات دولت تدبیر و امید گویای مظلومیت دولت است/مدیران استان حضور بیشتری در رسانه ها داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در دهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت بر ضرورت آگاهی بخشی تلاش‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در بخش سلامت تأکید کرد و افزود: کمرنگ جلوه دادن آثار خدمات دولت تدبیر و امید گویای مظلومیت دولت یازدهم است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر محمدعلی نجفی در این همایش که با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت کشور در رشت برگزار najafito_2016-03-10_13-28-44شد با اشاره به  گزارش‌های ارائه شده از موفقیتهای دولت در حوزه سلامت  اظهار داشت : سال گذشته دولت با اعتباری در حدود ۱۹ میلیارد دلار تقریباً معادل یک ششم درآمد برخی از سالها در دولتهای نهم و دهم کشور را اداره کرد.

دکتر نجفی با اشاره به اقدامات خوب دولت در بخش سلامت باتوجه به تنگناههای مالی تصریح کرد : دولت با اندیشه‌های نو در جهت ارتقاء بیش از پیش این بخش ورود کرد و با اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های درمانی مردم کاهش یافت و با اجرای بیمه سلامت همگانی افراد فاقد هر گونه دفترچه درمانی، تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با یادآوری مشکلات بیماران در پرداخت هزینه درمان بیمارستانی ‌در سال‌های گذشته اظهار داشت : هزینه‌های سنگین درمانی و جراحی در سال‌های گذشته که بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد آن توسط خود بیمار پرداخت می‌گردید موجب برهم زدن سطح زندگی بیماران می‌شد.

وی تصریح کرد : اکنون الحمدا… با اقدامات ارزشمند دولت در بخش سلامت ، هزینه پرداختی درمان بیماران در بیمارستان‌ها به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین گردیده باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم افزود : انشاء ا… با اندیشه‌های درون زا و برون نگر با بهره‌گیری از فناوری و دانش روز بتوانیم این طرح بزرگ را که دولت با همکاری مجلس و حمایت و عنایت رهبر معظم انقلاب در راستای عدالت محوری و  توجه به اقشار کم درآمد اجرا گردیده را توسعه دهیم.

وی برضرورت آگاهی بخشی جامعه از تلاش‌های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت تأکید کرد و افزود : بی معرفتی های انجام شده نسبت به کمرنگ جلوه دادن آثار خدمات دولت تدبیر و امید گویای مظلومیت دولت یازدهم است.

استاندار گیلان همچنین مدیران را به حضور بیشتر در رسانه ها و صداوسیما موظف کرد و گفت : باید با ارائه آمار و ارقام جامعه را از فعالیت‌های صورت گرفته آگاه کنیم تا مردم با حقایق بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه با هدفمندسازی تنها بخش کوچکی از یارانه‌ها طرح موفق  تحول سلامت اجرا شد افزود : تصور کنید اگر می‌توانستیم بخش بیشتری از یارانه‌ها را جهت دهیم شاهد چه اتفاق بزرگی در بخش‌های مختلف بودیم.

یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۷۴ نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.

دهمین اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران تا ۱۳ خردادماه در هتل کادوس رشت ادامه دارد.

در این اجلاس مدیر عامل، معاونان، مدیران ارشد ستادی و استانی بیمه سلامت ایران و هیات مدیره شرکت دارند.

 

tel final1

Share