روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش اعلام کرد:

واکنش فرمانداری تالش به خبر برگزاری جشنواره در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانداری تالش اعلام کرد: لازم است به اطلاع شهروندان فهیم و آگاه شهرستان برسانیم هیچ مجوزی برای برگزاری جشنواره در روز ۱۵ خرداد صادر نشده و اصولا هیچگونه درخواستی نیز در این زمینه وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی فرمانداری تالشنوشت:

همگان می ­دانند که ۱۵ خرداد مبداء حرکت انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر نظام مقدس اسلامی بوده و به فرمایش آن رهبر فرزانه ۱۵ خرداد برای همیشه عزای عمومی است.

etelaeiyeفرمانداری شهرستان تالش نیز به عنوان برگزارکننده و رئیس ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد شهرستان خود متولی برنامه ها و مراسمات عزاداری و گرامیداشت این ایام در شهرستان بوده و طبیعی است از تمام توان و تلاش خود، ادارات و مدیران شهرستان برای برگزاری مطلوب برنامه های خاص این ایام استفاده خواهد نمود. ضمن تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در برنامه های تنظیم شده­ی این ستاد، اخیرا اظهارات و موضع گیریهایی در خصوص برگزاری یک جشنواره شده و سعی می­شود با یک جریان سازی آن را متوجه مسئولان دولتی شهرستان نمایند. لازم است به اطلاع شهروندان فهیم و آگاه شهرستان برسانیم هیچ مجوزی برای برگزاری جشنواره در روز ۱۵ خرداد صادر نشده و اصولا هیچگونه درخواستی نیز در این زمینه وجود نداشته است و اظهارات صورت گرفته در این خصوص نوعی گمانه زنی و بعضا جریان سازی سیاسی علیه دولت بوده است.

البته تحرکات خودسرانه و ناآگاهانه از سوی برخی افراد بومی و محلی برای برگزاری این مراسم زیست محیطی در یکی از مناطق وجود داشت که با ورود مستقیم فرمانداری و بخشداری و نیروهای انتظامی و امنیتی سپاه با آگاهی دهی به آنها مراسم یاد شده برگزار نگردید.

۱۴ و ۱۵خرداد متعلق به قشر و گروه خاصی نیست. به همه آحاد ملت ایران تعلق داشته و همه در قبال آن مسئولیم. انتظار می­رود اتفاقی که رخ نداده و همگان هم از عدم وقوع آن اطلاع دارند را با اظهارات عجولانه تبدیل به یک جریان سازی علیه مدیران دولت در شهرستان برای بهره برداری خاص ننمایند. مقام معظم رهبری در همین چند روز اخیر جمله­ی ارزشمندی را بیان فرمودند : (( اتحاد دولت و ملت را برهم نزنید )). بهتر است در عمل نه فقط در شعار ولایتمداری خود را نشان دهیم.

tel final1

Share