با حضور مسئولان

فرمانداران جدید لاهیجان و املش معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در نشست مشترک فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با معرفی فرمانداران لاهیجان و املش گفت: فرمانداران از سیاستهای دولت و نظام دفاع کنند و نسبت به توسعه منطقه ای همت بگمارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی در این نشست با بیان اینکه اعتبارات عمرانی در قانون بودجه شامل سه دسته استانی ،ملی و استانی ویژه  با ذکر نام همانند سدها و راه  آهن و  اعتبارات در اختیار وزارتخانه ها و سازمانهای مختلف بصورت کلی و چند استانی نظیر مجمتع های آبرسانی دارای اولویت و تصفیه خانه های شهرکهای صنعتی است گفت: در بخش سوم حدود  ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبارات کلی در اختیار وزرا تخانه ها و سازمان‌ها است و هنر مدیران باید جذب هر چه بیشتر اعتبارات از سهم کشوری باشد.

۰۰۰۱۴استاندار گیلان گفت: مدیران موظف هستند گزارش پیگیریهای خود در زمینه جذب این اعتبارات را به استانداری ارائه دهند چون با استفاده از این بودجه ها می توانند در جهت کاهش عقب ماندگی ها تلاش کنند.

نجفی افزود: به دنبال آن هستیم تا از حداقل امکانات بیشترین بهره‌وری را در توسعه استان داشته باشیم.

نجفی توسعه شهرستان و استان را دغدغه مشترک نمایندگان و مدیران دانست و افزود: باید از فرصت حضور نمایندگان در جهت توسعه استان بهره گیریم و نمایندگان در بحث استفاده از این اعتبارات نقش موثری دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بیان دستاوردها به معنی حل کامل مشکلات مردم نیست  تاکید کرد : برای دستیابی به اهداف ارزشمند دولت در استان و کارهای بزرگی که در حال انجام است نیازمند وحدت هستیم .

وی مدیران اجرایی را کارگزاران دولت و نظام دانست و گفت : انتصابات در شهرستان‌ها در قالب این سیاست و بهره‌گیری از مدیران شایسته، پاکدست، سالم و پاک نیت است و مدیران دستگاه های اجرایی موظف به انجام آن هستند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است تا از افراد مجرب و توانمند بهره گیریم افزود : باتوجه به اینکه فرمانداران املش و لاهیجان به افتخار بازنشستگی نائل آمدند مجبور به تغییرات در این شهرستان‌ها شدیم.

نجفی وی بر لزوم مردمی بودن فرمانداران و مدیران تأکید کرد و گفت : فرمانداران در شهرستانها باید با روی باز شنونده مسائل ومشکلات مردم و در ارتباط مستمر با آن باشند.

وی تاکید کرد : فرمانداران از سیاستهای دولت و نظام دفاع کنند و نسبت به توسعه منطقه ای همت بگمارند .

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه لازم از سوی دستگاه‌ها برای پیشرفت هر چه بیشتر دولت الکترونیک در استان تأکید کرد.

وی همچنین یاد و خاطره‌ی قربانیان زلزله‌ی ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۹ را گرامی داشت و بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی و نوسازی بافت‌های فرسوده تأکید کرد.

استاندار گیلان افزود : خاطره‌ی تلخ زلزله که موجب کشته شدن هزاران نفر از هموطنان ما در استان‌های گیلان و زنجان شد هیجگاه از اذهان مردم ایران به ویژه گیلانیان پاک نخواهد شد.

در پایان این نشست با قدردانی از تلاشهای فرمانداران سابق لاهیجان و املش، سیدمحمد احمدی به به عنوان فرماندار لاهیجان و یونس محمودی به عنوان  فرماندار شهرستان املش معرفی شدند.

اصلی_۰

tel final1

Share