در جاده آستانه – کیاشهر

شب خونین رانندگی بدون گواهینامه با پژو پارس پدر ; تصادف مرگبار ۳ جوان ۱۸ ساله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان دلیل این تصادف را انحراف به چپ و عدم مهارت در رانندگی برای راننده حدودا ۱۸ ساله عنوان کرد و گفت: اتومبیل پژو پارس متعلق به پدر جوان کشته شده در تصادف است که فاقد گواهینامه هم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه , در حادثه تلخ رانندگی که سه شنبه شب در یکی از جاده‌های گیلان رخ داد سه جوان حدود ۱۸ ساله جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر هم در آستانه مرگ قرار دارد.تصادف

سرهنگ مهیار رستگار فرمانده پلیس راه گیلان با تایید این خبر گفت تصادف مرگبار شامگاه دیشب در جاده آستانه – کیاشهر اتفاق افتاده است.

فرمانده پلیس راه گیلان دلیل این تصادف را انحراف به چپ و عدم مهارت در رانندگی برای راننده حدودا ۱۸ ساله عنوان کرد و گفت: اتومبیل پژو پارس متعلق به پدر جوان کشته شده در تصادف است که فاقد گواهینامه هم بود.

رستگار با ابراز تاسف از بی‌توجهی برخی از خانواده‌ها نسبت به امور تربیتی که آثار اجتماعی نامطلوبی هم دارد ادامه داد: خانواده‌ها نباید خودروهای خود را در اختیار فرزندانی که هنوز گواهینامه رانندگی دریافت نکرده و یا مهارت کافی در رانندگی ندارند قرار دهند.

به گفته فرمانده پلیس راه گیلان افرادی که مهارت کافی در رانندگی ندارند علاوه بر به خطر انداختن جان خود زمینه حوادث تلخ و مرگبار را برای افراد بیگناه دیگر هم فراهم می‌کنند.

براساس اطلاعات منابع مطلع یکی از سه جوان کشته شده با استفاده از اتومبیل پژو پارس پدرش دو دوست خود را هم سوار ماشین کرد و در حال حرکت به سمت جاده روستایی پرکاپشت آستانه بود که در جاده کم عرض به یک نیسان وانت برخورد کرد.

شدت برخورد پژو پارس با وانت نیسان آنقدر زیاد بود که به جز مرگ هر سه سرنشین جوان پژو، راننده وانت را هم در آستانه مرگ قرار داده است.

هر چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان لاهیجان منتقل شده بودند که ۳ جوان در‌‌ همان دقایق ابتدایی حادثه جان خود را از دست دادند و طبق اطلاعات اعلام شده از سوی پلیس راه گیلان حال عمومی راننده نیسان هم وخیم است.

tel final1

Share