یوسفی پس از 15 سال رفت

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان منصوب و معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسم مذکور از تلاش‌های ۱۵ ساله محمدعلی یوسفی قدردانی و داریوش اشکانی‌پور به عنوان مدیرکل جدید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با حکم رئیس این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , مراسم تودیع و معارفه مدیر کل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با حضور وحید مرندی‌مقدم معاون نظارت سازمان استاندارد ظهر امروز در این موسسه برگزار شد.

۱۳۹۴۱۲۱۸۰۰۰۵۹۹_PhotoAمرندی‌مقدم با ابراز رضایت از عملکرد ۱۵ ساله محمدعلی یوسفی در اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که تمایل داشتیم یوسفی بیشتر در کنار ما بود.

وی تجربه ۱۵ ساله یوسفی در حوزه استانداردسازی را در ادامه کار این حوزه مهم دانست و تصریح کرد: خضوع و تواضع یوسفی موجب حضور طولانی‌مدت وی در مسند مدیر کلی استاندارد گیلان شده بود.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد با بیان اینکه اصرار یوسفی برای بازنشستگی به دلیل فشار زیاد کار بود، گفت: امیدواریم مدیری که امروز معرفی می‌شود بتواند مسیر یوسفی را دنبال کند.

وی تغییر رویکرد سازمان استاندارد را بر مبنای علمی و مدل‌های اجرایی عنوان کرد و یادآور شد: اگر در گذشته تغییر رویکردها یک آرزو بود امروز یک تکلیف قانونی است و باید بر اساس بند ۲۴ ابلاغیه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی استانداردسازی تولیدات داخلی الزام شود.

مرندی‌مقدم خاطرنشان کرد: اختیار استانداردسازی را به صاحبان صنایع و متولیان تولید قرار می‌دهیم تا تولیدات به اصل اسلامی برگردد و تکلیف قانون اقتصاد مقاومتی نیز بررسی شود.

وی به تصویب ۲ روز اخیر مجلس درباره ارتقای جایگاه سازمان استاندارد اشاره کرد و یادآور شد: در مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی رئیس سازمان استاندارد در رده معاون رئیس جمهور قرار گرفت که اتفاق بسیار مهمی است.

در مراسم مذکور از تلاش‌های ۱۵ ساله محمدعلی یوسفی قدردانی و داریوش اشکانی‌پور به عنوان مدیرکل جدید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با حکم رئیس این سازمان منصوب شد.

tel final1

Share