شهردار لاهيجان

شهرداری لاهیجان با جشنواره نوروزی به استقبال بهار می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار لاهیجان گفت: نوروز ۹۵ با برگزاری جشنواره نوروزی در خدمت شهروندان و مسافران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان ،شهردار لاهیجان گفت: نوروز ۹۵ با برگزاری جشنواره نوروزی در خدمت شهروندان و مسافران خواهیم بود.

aghashte_2016-02-10_17-21-30سعید آگشته در گفت و گویی افزود: نخستین جشنواره نوروزی استان گیلان در عید نوروز سال ۱۳۹۵ در لاهیجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف افزایش روحیه و نشاط و شادابی و به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای  جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی و شهروندان اجرا می شود.

وی افزود: تخفیف ویژه فروشگاهها و مراکز خرید سطح شهر، اجرای برنامه های هنری و طنز در حاشیه شمالی استخر، موسیقی سنتی و محلی در باغ نارنج، اجرای برنامه های ورزشی همچون قایقرانی در استخر، دوچرخه سواری، ورزش های هوایی، دومیدانی، شمشیربازی،ژیمناستیک، ورزش های همگانی، پرورش اندام،تکواندو و کاراته بانوان، ورزش صبحگاهی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اجرای سیرک و … از جمله این برنامه ها می باشد که نوروز ۹۵ در سطح شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

آگشته اظهار کرد: معرفی جاذبه های گردشگری لاهیجان، اجرای برنامه رادیو شهر در حاشیه استخر ،نصب تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری، برپایی المان سفره هفت سین آبی در استحر، برپایی سفره بزرگ هفت سین در جلوی ساختمان ستادی شهرداری، نصب بنرها و پیام های شهروندی از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در عید نوروز می باشد.

وی گفت: لاهیجان به دلیل جاذبه های فراوان تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری، همه ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است و شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با تشکیل ستاد استقبال از نوروز اقدامات لازم را برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای مسافران آغاز نموده اند.

شهردار لاهیجان افزود: این جشنواره از دوم تا دوازدهم فروردین ۹۵ با برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری فرمانداری، شورای تأمین شهرستان، نیروی انتظامی،میراث فرهنگی و گردشگری،اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سازمان سما  و هلال احمر ، مرکز بهداشت و درمان در شهر لاهیجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان به منظور زیبا سازی و آراستگی شهر با حضور معاونان و مدیران شهرداری تدابیر لازم را آغاز کرده و لکه گیری آسفالت خیابانها و معابر، فرش موزاییک پیاده روها، نصب چراغ های جدید روشنایی در بلوارها، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، بهسازی فضای سبز و گلکاری میادین و بلوارها، آذین بندی سطح شهر، نورافشانی، احداث سرویس بهداشتی جدید در اماکن گردشگری، نصب سطل های زباله جدید و … از جمله این اقدامات می باشد.

آگشته گفت: تیم مدیریت شهری لاهیجان با استقبال از مسافران نوروزی تمام سعی خود را بکار خواهد بست تا بتواند میزبانی شایسته برای مهمانان عزیز باشد.

tel final1

Share